E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Δείτε τι λέει η Σάσα Σταμάτη για τα ΠΡΟΣΟΝΤΑ του.. Αρναούτογλου!

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013



Το μάθαμε και αυτό..

Η εκπομπή «Πρωινό mou» ασχολήθηκε με την κόντρα του Βαγγέλη Περρή με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου!

Με αφορμή την δήλωση του Βαγγέλη «Ο Γρηγόρης τα έχει όλα μικρά... Τα μικρογεύματα τα έχουν όλα μικρά και μας αρέσει", η Σάσα Σταμάτη αποκάλυψε όσα ξέρει για τα προσόντα του Γρηγόρη Αρναούτογλου!

Η ίδια είπε: «Εγώ άλλα ξέρω για το μέγεθος. Μου έχουν πει ότι έχει βοηθήσει πολύ ο θεός... Είχε κέφια τότε, έτσι μου είπαν κάτι φίλες μου!

Εγώ δεν έχω δει». Και ο Γιώργος Λιάγκας είπε: «Τρέλανέ μας Σάσα τώρα»! Και συνέχισε η δημοσιογράφος: «Έχει βουίξει η πιάτσα... πλούσια τα ελέη»!

Ό,τι θα μαθαίναμε για τα προσόντα του Άρνι από την Σάσα ποιος θα το περίμενε;


gossip tv

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger