E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Είμαι ναζιάρα και παιχνιδιάρα γυναίκα»: «Θέλω να μου κάνουν δώρο μια βίλα, ένα σκάφος και ένα οδηγό», δήλωνε η ...! [φώτο]

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013



Περί ανήθικων προτάσεων, ναζιού και παθών μίλησε με ειλικρίνεια η Ελένη Μενεγάκη. Όχι όμως τώρα, αλλά σε συνέντευξη που είχε δώσει την εποχή του «Πάτερ Ημών».

Εξαιρετική ήταν η έμπνευση των υπευθύνων του queen.gr που βρήκαν και δημοσίευσαν μια συνέντευξη που είχε δώσει η Ελένη Μενεγάκη στο περιοδικό Αν το 1995. Όταν δηλαδή ήταν μόλις 26 χρονών και συμπρωταγωνιστούσε με τον Κώστα Καρρά στο σίριαλ «Πάτερ Ημών».

Τότε δηλαδή που, μεταξύ άλλων, δήλωνε ότι το ελάττωμά της είναι ότι «Είμαι λίγο γκρινιάρα, λίγο ξεχασιάρα, λίγο βαρεμένη, λίγο παθιασμένη με όλους και με όλα» και ότι θα ήθελε να της κάνουν δώρο «Μια βίλα, ένα σκάφος και έναν οδηγό. Μετρημένα κουκιά».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η τότε άγνωστη παρουσιάστρια απάντησε στην ερώτηση για το αν θα έμπαινε στον πειρασμό αν κάποιος της έκανε ανήθικη πρόταση 1.000.000 δολαρίων «Εξαρτάται από τα οικονομικά μου την περίοδο εκείνη και φυσικά από τον κύριο που θα μου έκανε την πρόταση». Ενώ χαρακτήρισε τον εαυτό της ως «ναζιάρα και παιχνιδιάρα γυναίκα».

Τέλος, όσον αφορά το σε ποία εποχή θα ήθελε να ζει, η Μενεγάκη απάντησε «Στην εποχή των Πτολεμαίων και να ήμουν η Κλεοπάτρα, γιατί είμαι γυναίκα που διακατέχομαι από πάθη, όπως αυτή».


iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger