E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Με εμένα κεράτωνε για χρόνια τον Χιου Γκραντ η Λιζ Χάρλεϊ», αποκαλύπτει 51χρονος χολιγουντιανός σταρ

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013


Για το ειδύλλιό του με τη Λιζ Χάρλεϊ μίλησε -μεταξύ άλλων- ο Τομ Σάιζμορ, γνωστός από τους ρόλους του στα Saving Private Ryan, Natural Born Killers, στην πρόσφατη αυτοβιογραφία του.

«Γνωριστήκαμε στα γυρίσματα του Passenger 57 το 1992. Και ευτυχώς πρόλαβα να κάνω την κίνησή μου πριν τον Γουέσλεϊ Σνάιπς, που επίσης τη λιγουρευόταν. Την πρώτη νύχτα που κοιμηθήκαμε μαζί, ήμουν τόσο τρομοκρατημένος από την ομορφιά της, που το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να την πάρω αγκαλιά. Ευτυχώς πήρε εκείνη την κατάσταση στα χέρια της. Την επόμενη νύχτα πήγε στην τουαλέτα, φόρεσε εσώρουχα, γύρισε, ανέβηκε στο τραπέζι και άρχισε να μου κάνει στριπτίζ. Μιλάμε για σόου που θα έκανε πολλές επαγγελματίες να ζηλέψουν. Και έτσι ξεκίνησε ο δεσμός μας. Απλά με ενοχλούσε το ότι, κάθε φορά που ερχόταν ο -άγνωστος τότε- Χιου να την επισκεφθεί, μου ζητούσε να πάρω τα πράγματά μου και να φύγω από το σπίτι της. Την ερωτεύτηκα. Και επειδή δεν ανεχόμουν να είμαι sex toy, της ζήτησα να χωρίσουμε. Και μάλιστα με δάκρυα στα μάτια».

Έτσι περιγράφει στην New York Daily News ο -διαβόητος για τις περιπέτειές του με το αλκοόλ και τα ναρκωτικά- ηθοποιός τη σχέση του με την Αγγλίδα σουπερμόντελ, στα πλαίσια της αυτοβιογραφίας του με τίτλο By Some Miracle I Made It Out of Here.

Μάλιστα στα πλαίσια του ίδιου δημοσιεύματος ο Τομ μιλάει για τον δεσμό του με την 19χρονη Τζούλιετ Λούις στα γυρίσματα του Natural Born Killers. Για τον οποίο πρώτα πήρε την άδεια του πρώην της, Μπραντ Πιτ. «Καταλήξαμε να μένουμε σε μια άδεια έπαυλη στο Χόλιγουντ. Με την τηλεόραση να παίζει ερωτικές ταινίες όλη μέρα. Οταν της ζητούσα να αλλάξουμε κανάλι, μου έλεγε ότι της αρέσει η μουσική. Βασικά ήμασταν πολύ χάι και πολύ πλούσιοι».

Ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποσπάσματα που μιλούν για το πως ξεκίνησε να κάνει κόκα μετά από μια νύχτα με τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, το πώς τον ξελόγιασε «η μεγαλύτερη σταρ του Χόλιγουντ» μια νύχτα στο σπίτι του και το «Σε αγαπώ σαν γιο μου. Ξέρεις πόσο καλός ηθοποιός είσαι;» που του είπε ο Ρόμπερτ ντε Νίρο όταν προσπάθησε -μάταια- να τον πείσει να σταματήσει τα ναρκωτικά.


http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger