E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Συγκλονιστική εξομολόγηση της Τάμτα: «Τέρμα οι ληστείες για τον αδερφό μου»!

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013



Έχουν περάσει περίπου τέσσερα χρόνια από εκείνο το βράδυ του Μαΐου του 2009 που η Τάμτα περνούσε με μάτια πρησμένα από το κλάμα το κατώφλι της Γενική Αστυνομικής διεύθυνσης Αττικής για να συναντήσει τον κρατούμενο αδελφό της.

Ο 22χρονος τότε Βλαντιμίρ Γκοντουάτζε είχε συλληφθεί μαζί με έναν συμπατριώτη του για ένοπλη ληστεία σε σούπερ μάρκετ και καταδικάστηκε σε κάθειρξη έξι ετών, ωστόσο η Τάμτα μαζί με τον αδερφό της το πολέμησαν και η ποινή μειώθηκε.

Η Τάμτα είχε υποσχεθεί ότι θα είναι δίπλα στον αδελφό της και σήμερα μετά την αποφυλάκισή του εξομολογείται στο Πρώτο Θέμα:

«Ο αδελφός μου είναι πάρα πολύ καλά. Ούτε εγώ δεν το πίστευα ότι θα βγει τόσο δυνατός. «Τέρμα οι ληστείες για τον αδερφό μου. Όλοι μας κάνουνε κάποιο λάθος στη ζωή. Είμαι πολύ χαρούμενη που όλο αυτό δεν τού άφησε κάποιο ψυχολογικό τραύμα. Δουλεύει σερβιτόρος για να βγάζει τα δικά του χρήματα και παράλληλα αθλείται, ασχολούμενος με το μποξ. Αυτό μετράει και με κάνει πολύ χαρούμενη».

Πηγή: newsbeast
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger