E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Εθνική υπερηφάνεια…

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013



Ένας Αμερικάνος, ένας Ιταλός,
ένας Τούρκος και ένας Έλληνας 
συζητούσαν σχετικά με τη υπερηφάνεια

Ο Αμερικάνος: 
 Είμαι περήφανος για τη CIA !
Γνωρίζουν οτιδήποτε 
συμβαίνει στον κόσμο και πολλές φορές 
πριν ακόμη αυτό συμβεί!

  


Ο Ιταλός:
Είμαι περήφανος για τις γυναίκες μας !!!
Είναι οι πιο όμορφες 
και οι πιο περήφανες στο κόσμο.
Συν ότι είναι και οι πιο «δύσκολες»…..





Ο Τούρκος:
Είμαι περήφανος για τα χαλιά μας
 – Είναι έργα τέχνης!
Κανένας στο κόσμο δε μπορεί να 
κατασκευάσει 
χαλιά τέτοιας ποιότητας.



Όλοι κοίταξαν τον Έλληνα και περίμεναν 
τη δική του απόκριση
Ο Αμερικάνος ρώτησε,  
¨ Δεν έχεις κάτι να πεις 
για το οποίο είσαι περήφανος ¨?
Ο Έλληνας απάντησε:
Είμαι περήφανος για τον εαυτό μου !!!!
Όλοι σάστισαν με την απάντηση 
και ρώτησαν, “Γιατί?”
Και ο Έλληνας απάντησε:



“Τη προηγούμενη βδομάδα έκανα έρωτα 
με μια Ιταλίδα πάνω σε ένα 
τούρκικο χαλί και 
η  CIA δε γνώριζε τίποτα για αυτό!”


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger