E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Τα… καρφιά του Νίκου Γκάλη! «Ας βλέπουν τους ξένους μήπως ντραπούν»!

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013


“Ας βλέπουν τους ξένους, μήπως και ντραπούν λίγο. Εμένα όμως μ’ ενδιαφέρει τι ξέρει ο κόσμος, δεν είμαι άνθρωπος που ασχολείται με το ποιος θα με τιμήσει. Ο κόσμος είναι ακόμη θερμός απέναντί μου”, δήλωσε ο Νίκος Γκάλης σχετικά με την υποψηφιότητα του για να μπει στο αμερικανικό Hall of Fame.


“Είναι η μεγαλύτερη τιμή για οποιονδήποτε μπασκετμπολίστα. Όταν ξεκίνησα να παίζω μπάσκετ στη Νέα Υόρκη, πού να φανταζόμουν ότι τώρα θα συζητούσαμε κάτι τέτοιο; Ούτε που θα το σκεφτόμουν. Είναι το μεγαλύτερο όνειρο για κάθε αθλητή. Είναι απίστευτο, αν σκεφτείς ποια ονόματα βρίσκονται εκεί. Δεν έχω αγωνία για το τελικό αποτέλεσμα, με τιμά και μόνο που είμαι υποψήφιος.

Έχω μπει στο ευρωπαϊκό Hall of Fame, αλλά το αμερικανικό είναι η κορυφή. Δεν υπάρχει πιο… top απ’ αυτό. Πάντως δε συγκρίνεται με τις ομαδικές επιτυχίες, το μπάσκετ δεν είναι… τένις. Δε συγκρίνεται με το Ευρωμπάσκετ του ’87 και δεν μου δίνει τη χαρά που μου έδωσαν εκείνες οι νίκες του παρελθόντος”, τόνισε ο Νίκος Γκάλης.

Ο καλύτερος Έλληνας μπασκετομπολίστας δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους ανταγωνιστές του: “Γνωρίζετε όλοι την πορεία του Ντίβατς και την πολύ καλή καριέρα του. Είναι και ο Όσκαρ και όλοι οι άλλοι που είναι μεγάλοι παίκτες. Είναι τιμή που βρίσκομαι ανάμεσά τους”.

Τέλος αναφέρθηκε και στο μέλλον του ελληνικού μπάσκετ: “Από το ’87 και μετά το μπάσκετ έχει μπει στο… πετσί των Ελλήνων, τα παιδιά το αγαπούν και θα βγουν ταλέντα και στο μέλλον”.


http://www.koolnews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger