E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο:Τα παγωμένα χέρια!

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013


Ένα ζευγαράκι πηγαίνει κάμπινγκ στα βουνά για ρομαντικό σαββατοκύριακο
στην φύση.Όταν φτάνουν εκεί ο άνδρας πάει να κόψει μερικά ξύλα. Γυρίζοντας πίσω λέει:- Αγάπη μου, τα χέρια μου έχουν παγώσει τελείως!- Αγάπη μου, βάλτα ανάμεσα στα πόδια μου, και θα ζεσταθούν.Το κάνει αυτός, και γρήγορα ζεσταίνεται.Μετά το γεύμα ο άνδρας πάει να κόψει μερικά ακόμα ξύλα. Γυρίζοντας πίσω λέει:- Αγάπη μου, τα χέρια μου έχουν παγώσει τελείως!- Αγάπη μου, βάλτα ανάμεσα στα πόδια μου, και θα ζεσταθούν.Το κάνει αυτός, και γρήγορα ζεσταίνεται.Μετά το δείπνο ο άνδρας πάει να κόψει και άλλα ξύλα για την νύχτα.Γυρίζοντας πίσω λέει:- Αγάπη μου, τα χέρια μου έχουν παγώσει τελείως!Αυτή τον κοιτάζει και λέει:- Μα αν είναι δυνατόν! Τα αυτιά σου δεν παγώνουν ποτέ;!!!
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger