E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ελένη Φουρέιρα: Όταν ήταν αλήτισσα, η σέξι εικόνα της και η πλαστική στήθους

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013



Καλεσμένη στο "Βράδυ" του Πέτρου Κωστόπουλου, η Ελένη Φουρέιρα μίλησε για την σέξι εικόνα της, τη Eurovision αλλά και τα φτωχά παιδικά της χρόνια, που τη βοήθησαν στο να διαμορφώσει τον χαρακτήρα που έχει σήμερα.
 
Η Ελένη Φουρέιρα κάθισε απέναντι στον Πέτρο Κωστόπουλο και μίλησε ανοιχτά για το παρελθόν της,  τη σχέση της, αλλά και για το πώς βιώνει πλέον την επιτυχία της.
Η τραγουδίστρια διέψευσε τις φήμες που την θέλουν να εκπροσωπεί την Ελλάδα στην φετινή Eurovision. "Όχι, δεν θα πάω στην Eurovision", αποκάλυψε ενώ εξέφρασε την επιθυμία της να λάβει μέρος στον μουσικό Ευρωπαϊκό διαγωνισμό. "Θέλω πάρα πολύ να πάω στην Eurovision αλλά θέλει λεφτά και η δική μου εταιρεία δεν έχει χρήματα", εξομολογήθηκε.
Στη συνέχεια της συνέντευξης, η Ελένη παραδέχτηκε πως όσο μεγαλώνει φοβάται, ενώ αντίθετα, σε πιο μικρή ηλικία δεν είχε καθόλου την αίσθηση του φόβου, μιας και χρειάστηκε να εργαστεί από πολύ μικρή ηλικία . "Από τα 12 μου χρόνια μοίραζα φυλλάδια για γνωστό σούπερμάρκετ. Μας έπαιρναν με ένα βαν, εμένα και την δεύτερη αδερφή μου, μας πήγαιναν σε διάφορες περιοχές και μοιράζαμε φυλλάδια σε σπίτια. Ήμουν μόνη μου στους δρόμους και μοίραζα φυλλάδια", δήλωσε στον Πέτρο, συμπληρώνοντας ότι είχε πάντα τον τσαμπουκά και ότι τότε δε φοβόταν.

 

Μιλώντας για την μεταμόρφωσή της πάνω στη σκηνή σε 'σέξι θηλυκό', η τραγουδίστρια παραδέχτηκε πως αυτή της η εικόνα είναι κομμάτι της επιτυχίας της. "Παίζει σημαντικό ρόλο το ντύσιμο. Και είναι πολύ σημαντικό όταν βγάζεις κάτι σέξι και είσαι σέξι από μόνη σου - γιατί ούτε έχω πει ποτέ ότι δεν είμαι, ούτε ότι δε το παίζω- πρέπει να το υποστηρίξεις.  Το είδος μουσικής που τραγουδάω είναι σέξι, είναι ποπ, πρέπει να το υποστηρίξω. Φαντάζεσαι να βγω με μπούρκα και να τραγουδάω 'Σε θέλω';
Σχετικά με το αν θα έκανε πλαστική για να διορθώσει το στήθος της, απάντησε γελώντας: "Δεν θέλω, ούτε ο σύντροφος μου θέλει. Είμαι που είμαι σέξι, αν βάλω και στήθος...!".
Πάντως η Ελένη παραδέχεται ότι στην εφηβεία της ήταν 'παιδί της πλατείας': "Ήμουν πολύ αλήτισσα, είχα σκουλαρίκια παντού, γυρνούσα στο σπίτι μου 4 η ώρα το πρωί, έκανα παρέα με τους κάγκουρες στην Καλλιθέα, αγαπώ, ήμουν κάγκουρας 100%, όμως δεν έμπλεξα ποτέ με ναρκωτικά. Δεν μου άρεσε, φοβόμουν".
Η τραγουδίστρια, τέλος, αναφέρθηκε και στη σχέση της με τον 25χρονο σύντροφό της, λέγοντας πως ενώ είναι καλά, δε σκέφτεται ακόμη τον γάμο. "Δεν μπορώ να μπω στη διαδικασία να κάνω οικογένεια και παιδιά και να μην μπορώ να ανταπεξέλθω σε αυτό, γιατί το έχω ζήσει μικρή. Δεν είχαμε λεφτά και ήμασταν 4 παιδιά. Δε θέλω τα παιδιά μου να λένε ψέματα για τα παπούτσια που φοράνε. Εμένα τα παπούτσια μου ήταν από τη λαϊκή και τα παιδιά έπαιρναν Nike και έλεγα και μένα Νike είναι, αλλά δεν το καταλάβαινα μικρή προσπαθούσα να το καλύψω. Θέλω τα παιδιά μου να νιώθουν ίσα απέναντι στα άλλα παιδιά, δε θέλω να νιώθουν μειονεκτικά, όπως ένιωθα εγώ", κατέληξε λέγοντας ότι για να γίνεις καλός άνθρωπος δε χρειάζονται λεφτά, παρά μόνο αγάπη.

 


ΠΗΓΗ: cosmo

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger