E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

“Δεν θα μου πεις ρε τσόκαρο ποιος ήταν ο πατέρας μου” - Άγριος καυγάς Βούλτεψη - Μακρή στη Βουλή

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013


Σε όλο το κοινοβούλιο ακούστηκε ο άγριος καυγάς που ξέσπασε ανάμεσα στη βουλευτή της ΝΔ, Σοφία Βούλτεψη και τη βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Ραχήλ Μακρή.


“Μαλλιοτραβήγματα” στη Βουλή μεταξύ της βουλευτού της ΝΔ, Σοφίας Βούλτεψη και της συναδέλφου της, των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Ραχήλ Μακρή. 

Όλα ξεκίνησαν στην Ολομέλεια, όταν το προεδρείο δεν έδωσε το λόγο στο βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ. Η κυρία Μακρή πήρε το μέρος του ενώ η κα Βούλτεψη τάχθηκε υπέρ του προεδρείου. Και τα αίματα άναψαν!

Την ώρα που οι δύο γυναίκες έβγαιναν απο την αίθουσα, η κυρία Μακρή είπε στη συνάδελφό της: “ξέρουμε ποιος ήταν ο πατέρας σου” για να πάρει την απάντηση “δεν θα μου πεις, ρε τσόκαρο, ποιος ήταν ο πατέρας μου”.

Η συνέχεια “παίχτηκε” στους διαδρόμους με τις δύο γυναίκες να φωνάζουν ασταμάτητα. Οπως ήταν φυσικό υπάλληλοι και δημοσιογράφοι βγήκαν απο τα γραφεία τους για να δουν τι συμβαίνει.

Αναγνωστάκης και Ξηροτύρη τάχθηκαν με το μέρος της κυρίας Βούλτεψη χαρακτηρίζοντας απαράδεκτες τέτοιες αναφορές σε γονείς βουλευτών. Η κα Βούλτεψη παραμονέθηκε έντονα στον Τέρενς Κουίκ, ο οποίος της απάντησε: “δεν έχω να πω τίποτα για τον πατέρα σου, ήταν δάσκαλός μου”.

http://www.newsit.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger