E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Λαμόγιου Εγκώμιον από τους Καμμένο-Αντρίκο. Οι σπαρταριστοί διάλογοι από τα πρακτικά του δικαστηρίου!

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013



Την περασμένη εβδομάδα εκδικάστηκε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών η αγωγή του Ανδρίκου Παπανδρέου σε βάρος του Πάνου Καμμένου σχετικά με όσα είχε υποστηρίξει ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων περί εμπλοκής σε αγοραπωλησίες ασφαλίστρων κινδύνου (CDS) ενδεχόμενης ελληνικής χρεοκοπίας.

Ο κ. Παπανδρέου διεκδικεί αποζημίωση 1,3 εκατ. ευρώ αντικρούοντας όσα έχει υποστηρίξει στην Βουλή ο κ. Καμμένος (για συμμετοχή του στο δυναμικό επενδυτικής εταιρείας που αγόρασε από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ασφάλιστρα κινδύνου ενώ όδευε προς τον μηχανισμό στήριξης) με το επιχείρημα πως ποτέ δεν θα έδινε εσωτερική πληροφόρηση που θα έθετε σε κίνδυνο τη χώρα του.


Με βάση αποσπάσματα από τα πρακτικά της συνεδρίασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών μέρος των διαλόγων του κ. Π. Καμμένου που ακούστηκαν έχουν ως εξής: 


"...
- Καλώς κύριε πηγαίνετε. Ελάτε κε Κομμένε. Δεν ορκίζεστε. 
- Δεν ορκίζομαι.
- Στη συνέχεια εμφανίστηκε ο μάρτυρας
του ........................................................................................................................0
οποίος σε σχετικές ερωτήσεις τ....Προέδρου, απάντησε ότι
ονομάζεται....................................................................................................................
.............γεννήθηκε.............................κατοικεί...............................................................
...............................................................................επάγγελμα.....................................
........................................ετών..........., Χριστιανός Ορθόδοξος γνωρίζει τους
διαδίκους και δεν συγγενεύει με αυτούς ούτε προσδοκά συμφέρον από την έκβαση της δίκης. Ορκίστηκε στο Ιερό Ευαγγέλιο σύμφωνα με το άρθρο 408 Κ Πολ Δ και κατέθεσε τα ακόλουθα:
- Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Έχουμε ένα σαφές οριοθετημένο από τους κανόνες της δικονομίας αντικείμενο δίκης, δεν δικάζουμε ούτε την πολιτική ζωή ούτε όλα τα οικονομικά θέματα, είμαστε αναρμόδιοι.
- Κε πρόεδρε, στο σεβαστό σας δικαστήριο δύο λεπτά θα χρειαστώ διότι θεωρώ ότι όλα τα στοιχεία υπάρχουν στην δικογραφία και τα κατέθεσαν και οι μάρτυρες. Θέλω να ξεκαθαρίσω το εξής ότι η έρευνα για τα CDS ξεκίνησε διότι ήμουν υποχρεωμένος στην Βουλή των Ελλήνων την καταγγελία η οποία έγινε στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και μου διεβιβάστη για το σημερινό πρωθυπουργό να την ελέγξουμε. 
- (ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ) Το παράπονο του ενάγοντος είναι ότι κάνε το κοινοβουλευτικό σου έργο, τα στοιχεία....αρχηγός ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Σαμαράς προφανώς δεν λέει.....κόζα νόστρα...
- Κε πρόεδρε, όλα αυτά τα οποία αναφέρθηκαν..
- Ειπώθηκαν αυτά; Διαβάζω εδώ: Βάλε στην φυλακή τον αδελφό σου Γιώργο, ο Αντρικός...
- Ένα - ένα κε πρόεδρε, αυτό είναι από τα πρακτικά της βουλής, και αναφέρεται στον έτερο αδελφό στον κ. Νίκο Παπανδρέου ο οποίος πήρε το αεροσκάφος το κρατικό μαζί με τον κ. Παμπούκη του γραφείου στο οποίο ανήκει ο σημερινός δικηγόρος και πήγανε...
- Δεν αναφερόμαστε λοιπόν στον ενάγοντα.
- Καμία σχέση με τον ενάγοντα. Και πήγανε με το κρατικό αεροσκάφος κάνοντας κέτεριγκ στο ενδιάμεσο στην Ιορδανία για 36.000 δολάρια την ώρα που πεινούσε ο ελληνικός λαός για να δουν στο Κατάρ τον εμίρη επειδή λέει υπήρχε οικογενειακή παράδοση. 
- Αφήστε τα αυτά.
- Προκύπτει αυτό από τα πρακτικά της Βουλής διότι αναφέρθηκε στην Βουλή. Τα περισσότερα απ΄ αυτά που αναφέρονται στην αγωγή... 
- (ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ) ....λέει ...λαμόγιο.
- Ουδέποτε δεν έχουν ειπωθεί. Είναι προϊόν διαδικτύου όπου υπάρχουν σχόλια διάφορων ανθρώπων που ελευθέρως γράφουν στο διαδίκτυο και τα οποία παίρνοντας τις δηλώσεις τις δικές μου εντός του κοινοβουλίου ή όπως έχω υποχρέωση λόγω του δημοσίου συμφέροντος στις τηλεοράσεις και στα ραδιόφωνα και αναπαράγουν ιστοσελίδες. Κατονομάστηκα από τον προηγούμενο μάρτυρα των εναγόντων ως διαχειριστής μπλοκ. Δηλ στο μυαλό τους νομίζω ότι εγώ ως βουλευτής ή ως πρόεδρος κόμματος... 
- Είστε;
- Ποτέ κε πρόεδρε. Και όπου έχω να κάνω δήλωση την κάνω δημόσια και επώνυμα και αναλαμβάνω και την ευθύνη αυτών που λέω. Δεν μπορεί λοιπόν να έρχεται και να απειλείται ουσιαστικά ο κοινοβουλευτισμός με αγωγές ύψους 15,5 εκατομμυρίων ευρώ..
- (ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ)
- Όχι για την ίδια υπόθεση κε πρόεδρε, έχει καταθέσει αγωγή ο κ. Μαριόλης για 10 εκατομμύρια ευρώ, η κα Ξαφά μέλος της IG......για 1 εκατομμύριο, ο κ. Μάκας που διορίστηκε τώρα από την κυβέρνηση στο ΤΑΜΕΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ για άλλο 1 εκατομμύριο, και απειλείται ο βουλευτής κάνοντας το καθήκον του κατά το Σύνταγμα για να σταματήσει την έρευνα. Όπως απειλούνται και οι δικαστές από τον πρωθυπουργό τον πρώην τον κ. Παπανδρέου, χθες, διότι κάνουν την οουΛεια τους. Ακμιβόχ, λοιπόν εδώ έχουμε μία επίθεση στις εξουσίες... 
- Εσείς λοιπόν λέτε ότι δεν είχατε διάθεση, πρόθεση, καταφροντήσεως, περιφρονήσεως, του προσώπου.... 
- Καμία κε πρόεδρε και ποτέ δεν υπήρξε τέτοιου είδους. Δηλ πραγματοποιήσατε το καθήκον σας ως βουλευτής;
- Έκανα το καθήκον μου ως βουλευτής, έκανα το καθήκον μου ως πολίτης διότι όλα αυτά τα κατέθεσα στον εισαγγελέα Κορέ και στον εισαγγελέα Πεπόνη και μάλιστα κε πρόεδρε θα σας πω ότι κατέθεσα έγγραφο αίτημα προς τον κ. Πεπόνη προχθές ενόψει του αστικού δικαστηρίου και η απάντηση ήταν ότι σχηματίστηκε πλέον ποινική δικογραφία και διετάχθη ο προϊστάμενος της εισαγγελίας Πλημμελειοδικών για την περαιτέρω ποινική διερεύνηση για τον κ. Ανδρίκο Παπανδρέου για τις συγκεκριμένες καταγγελίες οι οποίες έγιναν και μόνο γΓ αυτές, άρα, το οποίο το καταθέτουμε εντός, βλέπετε λοιπόν ότι εδώ σενάριο συνωμοσίας από την βουλή και από την δικαιοσύνη επικαλούνται οι ενάγοντες. 
- Ακόμα κι έτσι λέει ότι μη με λες λαμόγιο. 
- Που τον έχω πει λαμόγιο να μας πει. Κε πρόεδρε, δεν προκύπτει από πουθενά.
- Λέει ότι μετά από την αναβολή στο προηγούμενο δικαστήριο τρόπον τινά παροτρύνατε ότι φυγοδικεί, ότι δεν έρχεται, ότι...
- Ότι φυγοδικεί βεβαίως.
- Ότι αν δεν έρθει εδώ θα πάμε στο σπίτι του.
- Κε πρόεδρε, αν ήταν να κάνουμε συγκέντρωση στο σπίτι του κ. Παπανδρέου ή του οποιουδήποτε το σπίτι θα γινόταν συγκέντρωση. 
- Στον δημόσιο λόγο...
- Στον δημόσιο λόγο κε πρόεδρε εγώ αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Αυτά τα οποία είπα τα έχω υπογράψει και τα ισχυρίζομαι. Τέτοια τα οποία αναφέρονται στην αγωγή δεν υπάρχουν πουθενά. Ήταν δε τα περισσότερα κατασκευασμένα. Είδα εδώ ανάρτηση την οποία επικαλούνται οι ενάγοντες ο οποίος πληρώνεται από το ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ο δικηγόρος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και αντικατέστησε τον κ. Μαργέλο...
- Αφήστε τους δικηγόρους.
- Και ανήκει στο γραφείο του κ. Παμπούκη ο οποίος μίλησε για τα CDS και έρχεται εδώ και φρπ\/π πλαστογραφημένα απ΄ αυτόν έγγραφα ενώ εγώ έχω καταθέσει στην βουλή επίσημα το CD, το CDS. Εδώ λοιπόν βλέπουμε ότι προσπαθούν να φιμώσουν έχοντας οικονομικά συμφέροντα διότι την ίδια στιγμή που τα λέμε αυτά εκπροσωπούν συγκεκριμένα συμφέροντα αποκομίζοντας κέρδη. Εταιρείες of shore στην Ελβετία που δεν δηλώθηκαν ποτέ θα σας πω τι έχω εις χείρας μου και ...να το καταθέσω... 
- Ο ενάγων...
- Θα το καταθέσω λοιπόν, τη φορολογική δήλωση και την έρευνα που έγινε για το ΣΔΟΕ για τον κ. Ανδρίκο Παπανδρέου όπου προκύπτει ενώ έχει 50.000 εισοδήματα από τις κάρτες του ιδίου και της συζύγου του, έχει 400.000 έξοδα. Και αυτά τα έγγραφα τα οποία ήρθαν ποτέ δεν τα επικαλέστηκα. Ανώνυμα ήρθαν. Τώρα πλέον τα καταθέτω...
- (ΑΔΥΝΑΤΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ)
- Παρακαλώ. Παρακαλώ. Για το συγκεκριμένο.
- Βεβαίως. Για το συγκεκριμένο αυτά όλα τα οποία λέγονται εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη αυτών που δημοσίως έχω πει και έχω υπογράψει. Αυτά που γράφουν οι ιστοσελίδες οι οποίες πολλές ελέγχονται από τους ιδίους ή οι οποίες είναι πληρωμένες για να δημιουργήσουν ένα νομικό πλαίσιο για να απειληθεί ο βουλευτής ή η δικαιοσύνη...
- Λέει λέτε ότι η οικογένεια του είναι μαφία. Αληθές ή ψευδές;
- Εγώ δεν είπα την οικογένεια του..παρακαλώ να μου πείτε κε πρόεδρε σε ποιο σημείο και με ποιο μέσον. 
- Συνέντευξη λέει 11/9/2011. 
- Σε ποιον; 
- Θα το βρούμε.
- Κε πρόεδρε, ακούστε η αγωγή.. 
- Ότι δεν δηλώνω όλα τα εισοδήματα μου... 
- Όλα αυτά είναι αόριστα κε πρόεδρε. 
- Ότι έχω αδήλωτες of shore.
- Έχω διαβάσει κε πρόεδρε την αγωγή. Στην αγωγή όπως λέει η δικονομία υποχρεούνται να αναφέρουν το μέσον, την ώρα και να προσκομίσουν αποδείξεις και όχι να αναφέρουν γενικότητες. Αναφέρουν γενικότητες για να απειλήσουν τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και την διερεύνηση της δικαιοσύνης. Εάν είχαν στοιχεία θα τα φέρνανε και θα τα καταθέτανε στην δικαιοσύνη. Στην κρίση του δικαστηρίου σας είναι αν εγώ λέω αλήθεια ή ψέματα. Να δείτε δηλ αν είναι ή όχι αόριστες όλες αυτές οι καταγγελίες.
- Και αλήθεια να είναι δεν μπορείς να πεις λαμόγιο τον άλλο.
- Μα αν ήταν αλήθεια...
- Αν είναι αλήθεια, αν δεν είναι αλήθεια;
- Λαμόγιο κατ΄ αρχήν εγώ δεν το χρησιμοποίησα αλλά αν ήταν λαμόγιο με την έννοια ότι έκλεψε λεφτά του δημοσίου, αυτό που έκανα είναι αυτό που ήδη έχω πράξει να πάω στον εισαγγελέα να καταθέσω τα στοιχεία και να ζητήσω την ποινική δίωξη του κυρίου και να συλληφθεί. Όπως επίσης και να πληρώσει εάν αποδειχθεί από την ποινική δικαιοσύνη ότι με δόλο πιθανώς που δεν θα το κρίνω εγώ αλλά η δικαιοσύνη έχει κάνει ....αποζημιώσει το ελληνικό δημόσιο, αυτή είναι η υποχρέωση μου και αυτό πράττω δια των μέσων της δημοκρατίας και του συντάγματος. 
- Κάτι άλλο;
- Ούτε τον ήξερα τον κ. Παπανδρέου ποτέ ούτε τον έχω συναντήσει ποτέ στην ζωή μου.
- Ακριβώς αυτό. Γιατί λοιπόν έχει στραφεί εναντίον σας; έχει κάτι προσωπικά;
- Πιστεύω κε πρόεδρε ότι εστράφη εναντίον μου ο κ. Παπανδρέου, ο κ. Ανδρικός Παπανδρέου διότι έτσι αυτονομάζεται ο ίδιος δεν είναι υποτιμητικό...
- (ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ)...αυτό είναι και ένα παράπονο του...
- Αν ήταν παράπονο του ο ίδιος υπογράφει Αντρικός Παπανδρέου, ο ίδιος υπογράφει έτσι. Εδώ έχουμε έγγραφα ας πούμε ότι ο κ. Τσοχατζόπουλος παρενέβη στον υπουργό δικαιοσύνης για την υπόθεση της ποινικής δικογραφίας. Πιστεύω λοιπόν ότι όλες αυτές οι αγωγές οι οποίες γίνανε ήταν διότι ήθελε να σταματήσει καθ΄ οιοδήποτε τρόπο εκείνος και οι φίλοι του την διερεύνηση την ποινική αλλά και την κοινοβουλευτική των σκανδάλων των οποίων πιθανώς να έχουν διαπράξει ή φέρεται να έχουν διαπράξει. Και γΓ αυτό το λόγο βρίσκομαι στα δικαστήρια, οπως τα δικαστήρια ήμουν και αθωώθηκα πριν από 1 μήνα. Στο ίδιο δικαστήριο με τους ίδιους συνηγόρους για τον κ. Τσουκάτο τον οποίο τον ανέφερα ως εισπράκτορα του αρχιερέα της διαπλοκής..." 


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger