E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

H Ευαγγελια Αραβανη σε 4 σουπερσεξι συλλεκτικες φωτογραφιες

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012


 

Είναι σημαντικό να είσαι ανάμεσα σε όμορφους ανθρώπους… Και τα πρωινά του σαββατοκύριακου, η αλήθεια είναι πως την Ευαγγελία Αραβανή πολύ θα την θέλαμε στο living room μας! Κι επειδή μας λείπει σκεφτήκαμε να της ευχηθούμε και να βάλουμε τις 4 συλλεκτικές φωτογραφίες της! Έτσι για να γιορτάσουμε μαζί της τα γενέθλια της.
«Υπάρχει μια μελαγχολία διάχυτη στην ατμόσφαιρα, όπως νομίζω συμβαίνει στον πιο πολύ κόσμο. Γενικότερα και λόγω της κατάστασης που επικρατεί, έχω ένα μικρό αγχος αλλά προσπαθώ πάντα να σκέφτομαι θετικά και να προσπερνάω τη μιζέρια», δηλώνει στο pkool η Ευαγγελία που αποχώρησε προσφάτως από το «Μες στην Καλή Χαρά»!
Της ζητήσαμε να κάνει τρεις ευχές για τον εαυτό της. Πώς θα ήθελε να είναι σε ένα, σε πέντε και σε δέκα χρόνια.

«Σε ένα χρόνο θα ήθελα να έχω κάνει ένα βήμα παραπάνω στην τηλεοπτική μου καριέρα».


«Σε πέντε χρόνια εύχομαι στον εαυτό μου να έχω εδραιωθεί στη συνείδηση των τηλεθεατών ως μια καλή παρουσιάστρια και επαγγελματίας».

Σε δέκα χρόνια θα ήθελα να έχω μια οικογενειακή ζωή και να μπορώ να ονειρεύομαι τα καλύτερα για τα παιδιά μου».
ΥΓ. Όταν κάνει κάποιος σχέδια, ο Θεός γελάει. Ελπίζω να του έφτιαξα τη διάθεση

http://www.pkool.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger