E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Ηλιακη δεκα χρονια πριν, τελειως διαφορετικη ! - φωτογραφια

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012


H Μαρία Ηλιάκη βρέθηκε καλεσμένη στο...«Όλα» το βράδυ της Τρίτης και μίλησε με τον Θέμο Αναστασιάδη για την πρώτη της γνωριμία και συνεργασία με τον Βαγγέλη Περρή και τη Ρούλα Κορομηλά.


«Γνωριστήκαμε πριν από 10 χρόνια. Ο Βαγγέλης ήταν από τους πρώτους μου αρχισυντάκτες,  στο "Καλώς Τους!" με τη Ρούλα στον Alpha. Ήμουν μικρή και άβγαλτη, μου είχε πει η Ρούλα πως πρέπει να του έχω σεβασμό και με είχε φωνάξει να μου αναθέσει τι έπρεπε να κάνω στην εκπομπή. "Κοίταξε, Μαρία μου, επειδή το βλέπω πως μπορείς, θέλω να βρεις ένα παιδικό διαγωνισμό με παιδάκια. Θα βρεις εσύ!". Βγαίνω έξω, μπαίνω σε ένα γραφείο, βάζω τα κλάμματα, παίρνω τη μαμά μου και εκείνη μου λέει "Δεν σου είχα πει εγώ να πας στην τράπεζα;"» θυμήθηκε η παρουσιάστρια του Alpha.


Μάλιστα, οι συνεργάτες της εκπομπής ΟΛΑ τής έκαναν και μία έκπληξη, παρουσιάζοντας στον αέρα μια φωτογραφία από εκείνη την εποχή με μια Μαρία Ηλιάκη αρκετά διαφορετική σε σχέση με τη σημερινή της εικόνα.


Πηγή: Kokoria.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger