E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Κι ομως εχω κυτταριτιδα»… το παραδεχτηκε η τραγουδιστρια και δεν ειναι η Στικουδη…

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012




Και ενώ πολύς ντόρος γίνεται τις τελευταίες μέρες για την κυτταρίτιδα της Κατερίνας Στικούδη, μια άλλη τραγουδίστρια ήρθε να επιβεβαιώσει...
«Κι όμως, έχω κυτταρίτιδα. Το θεωρώ φυσιολογικό, γιατί είμαι γυναίκα και έχω ορμόνες. Είναι πολύ δύσκολο να την εξαφανίσω. Πάντως, περιορίζοντας λίπη και υδατάνθρακες και με πολύ γυμναστική βλέπω διαφορά. Και το μασάζ με βοηθά πολύ», παραδέχτηκε σε συνέντευξη της η Ελένη Φουρέιρα.
Η τραγουδίστρια μάλιστα δεν έκρυψε ότι αν και είναι αθλήτρια του στίβου χρόνια, αν και τον τελευταίο καιρό είναι συνεπής στο πρόγραμμα Pilates που της έχει βάλει ο γυμναστής της, παλεύει να την εξαφανίσει ενώ ετοιμάζεται να κάνει και κάτι ακόμα για πιο δραστικά αποτελέσματα.
«Αυτό που δεν έχω κάνει ποτέ και θα το ήθελα είναι μαθήματα χορού, γιατί μου αρέσει και με διασκεδάζει. Έχω βάλει στο πρόγραμμα να μάθω pole dancing. Πιστεύω πως θα βελτιώσει πολύ την κίνησή μου και θα με βοηθήσει να τονίσω λίγο περισσότερο τα χέρια και την πλάτη μου, που θα ήθελα να ήταν λίγο μεγαλύτερη», αποκάλυψε η τραγουδίστρια.

http://www.soknews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger