E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Οσο και να γαβγιζετε, η Παολα δεν μασαει

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012


Ένα τσουνάμι από ρατσιστικά ανέκδοτα βαράνε από το καλοκαίρι και μετά αλύπητα την Θεσσαλονικιά τραγουδίστρια. Δεν τρέχει τίποτα. Η Πάολα είναι πολύ σκληρή (και όχι σκυλί) για να πεθαίνει.
«Εντάξει ρε παιδιά, παρατράβηξε το αστείο. Μην μιλάτε άλλο έτσι για την Πάολα γιατί χαλιέμαι…Την ξέρω από κουτάβι». Αυτό είναι το πιο λάιτ από τα εκατοντάδες σχετικά ανέκδοτα που κυκλοφορούν. Μια ακόμη απόδειξη του πόσο κάφρικος λαός είμαστε. Γιατί ο μόνος λόγος που της συμβαίνει αυτό είναι επειδή δεν ταιριάζει στο καλούπι. Επειδή γεννήθηκε διαφορετική.

«Ρε παλικάρια, εσείς που ζείτε, στο L.A.; Και εγώ ακούω Sepultura (σ.σ. όντως, είναι φουλ χεβιμεταλού), αλλά δεν μπορώ να τραγουδήσω τραγούδια τους, γιατί είστε Έλληνες και θέλετε να χορέψετε με κλαρίνο. Μου το παίζουν ξαφνικά όλοι Μαντόνα. Αφού δεν είσαι η Μαντόνα. Δεν γεννήθηκες εκεί, δεν ξέρεις τη νοοτροπία αυτή, γιατί είσαι κακός μίμος; (…)
Δεν ντρέπονται να αποκαλούν το λαϊκό τραγούδι σκυλάδικο; Έχουν ακούσει τον Καζαντζίδη να γαβγίζει; Αν όχι, έχουν ακούσει εμένα να γαβγίζω;». Αυτά τα αποστομωτικά βγαίνει και δηλώνει η Πάολa, η  οποία απαξιεί επίμονα να απαντήσει (οργισμένα ή νομικά) σε όσα γαβ γαβ γράφονται για εκείνη σε facebook και twitter.
Ακόμη και όταν έρχεται η ίδια της η κόρη και της τα επισημαίνει. Πράγμα που δεν το λες και ευχάριστο. Ειδικά όταν δεν έχεις κάνει τίποτα για να αξίζεις τέτοιο δημόσιο διασυρμό.
«Τα κακόγουστα αστεία προς το όνομα μου και τη φήμη μου, δεν σας προσφέρουν τίποτα άλλο εκτός από το να γελοιοποιήστε δημοσίως»

Το πρώτο πράγμα που οφείλεις να κάτσεις να σκεφτείς είναι γιατί βγαίνει σε κάποιους τόσο εύκολο το να την κράξουν. Έχει προβάλει ποτέ την προσωπική της ζωή (επώνυμοι γκόμενοι, γάμος, διαζύγιο, παιδιά, σκυλιά) για να κάνει καριέρα; To παίζει ντίβα και κακότροπη, όπως θα έκανε άλλη γέμιζε σταθερά μαγαζιά από τα 18 της όπως εκείνη;

Έχει ποτέ πασχίσει να γατζωθεί στην επικαιρότητα κρατώντας αεράτα το (πελώριο) στήθος της σε εξώφυλλο αντρικού περιοδικού; Ή μήπως είναι μια ακόμη από τις εκατοντάδες άφωνες –πρώην εξωφυλάτες- που προσπαθεί να βγάλει το μεροκάματο φορώντας φορέματα που μετά βίας καλύπτουν τον αφαλό τους;

«Φοράω αποκαλυπτικά φορέματα γιατί τα φοράω και στη ζωή μου, κι ας φαίνεται το εσώρουχο μου. Δεν είμαι ούτε στημένη, ούτε κουκλίτσα. Άλλες φορές βγαίνω σικ, και άλλες κιτς. Είμαι πολύ λεπτή οπότε ένα λιλιπούτειο φόρεμα κάνει την εικόνα πιο εύθραυστη και αυτό έχει την γοητεία του»

Προφανώς και όχι. Αφού ακόμη και αυτά τα ελάχιστα που φοράει τα υποστηρίζει. Στην τελική, αν είχες την φωνή της, πιστεψέ με ότι κανέναν δεν θα πείραζε το να είσαι 150 κιλά, πιο τριχωτός από τον Τσακ Νόρις και να βγαίνεις στην σκηνή με το μαγιό του Μπόρατ,  piercing στις ρώγες και ροζ βατραχοπέδιλα.
Και αυτό, ότι δηλαδή η Πάολα διαθέτει φωνάρα, είναι κάτι που πρέπει να είσαι πολύ ηλίθιος, πεισματάρης ή εντελώς κουφός για να μην το παραδεχτείς. Κάτι που δεν είναι ούτε η Παπαρίζου, η οποία βγήκε και είπε αυθόρμητα «Σε θαυμάζω πάρα πολύ. Είσαι ένα ξεχωριστό αστέρι. Περιμένω να συνεργαστούμε».

Αλλά ούτε και ο Γονίδης που δήλωσε «Αν η Πάολα ζούσε την εποχή εκείνη της δόξας που ζήσαμε εμείς με τα τραγούδια και όχι σήμερα, όλες οι καλλιτέχνιδες που βασιλέψανε, θα ήταν στα αζήτητα».
«Έχω ακούσει να λιώνουν ένα κομμάτι στο ραδιόφωνο και να βλέπεις τον καλλιτέχνη live και να μην ξέρεις από ποια πόρτα να φύγεις. Εκεί τελειώνουν όλα. Θέλεις να μου ‘πουλήσεις’ κάποιον που δεν είναι τίποτα για Θεό; ‘Πούλησέ’ τον μου, μέχρι να τον δω. Όταν τον δω, θα τον απομυθοποιήσω και αυτόν, αλλά και εσένα που μου τον ‘πούλησες’».

Όσο και να ενοχλεί κάποιους, η Πάολα είναι de facto πολύ μεγάλη κλάση λαϊκής τραγουδίστριας. Η οποία έφτασε ως εδώ χωρίς σπρώξιμο από καμία δισκογραφική. Και θα φτάσει πολύ ψηλότερα. Όσες ανθολογίες με σκυλο-ανέκδοτα και αν κυκλοφορήσουν.

Ας μην κρυβόμαστε άλλο. Αυτό που ενοχλεί στην πραγματικότητα δεν είναι ότι η Πάολα είναι πολύ αδύνατη, το στήθος της πολύ μεγάλο, τα ρούχα της πολύ σέξι/κιτς ή το πρόσωπο της πολύ «πλαστικό». Αλλά ότι το δέρμα της είναι πολύ μελαχρινό για την εποχή που διανύουμε.
Και όχι, δεν εννοώ από το fake tan.

Αν και αυτό, η καταγωγή της, είναι μια ακόμη ερώτηση στην οποία η Πάολα – που μόλις τώρα έχει αρχίσει να δίνει συνεντεύξεις- δεν είχε κανένα πρόβλημα να απαντήσει ντόμπρα και περήφανα «Ο παππούς μου καταγόταν από την Αίγυπτο. Ήρθε στην Ελλάδα και παντρεύτηκε τη γιαγιά μου, που δεν είχε καμία σχέση με αθίγγανους. Όσο μπορώ να έχω κάτι από αυτή τη φυλή, το έχω.
 Είμαι φαν των τσιγγάνων. Πήρα τουλάχιστον, νομίζω, το ταμπεραμέντο τους. Στο χωριό μου δεν υπάρχουν τσιγγάνοι, μόνο εγώ, που έχω μια ρίζα από τον παππού μου. Άλλο οι τσιγγάνοι που πουλούν πράγματα στο δρόμο και άλλοι εκείνοι που χορεύουν στην Ισπανία και Πορτογαλία. Με αγαπούν και τους αγαπώ κι εγώ πάρα πολύ».

 «Από μικρή ήξερα ότι θα γίνω τραγουδίστρια αλλά περίμενα να μεγαλώσω, να βγει τακούνι στο νούμερο μου. Πήγαινα στο σχολείο και έλεγα πότε θα περάσουν αυτά τα χρόνια, να το τελειώσω και να γίνω τραγουδίστρια».

Κάπου εδώ θα αρχίσουν τα σχόλια για το πόσο σκύλας είμαι (που δεν είμαι), τι συμφέρον έχω να την προωθώ (που δεν έχω) ή ότι απλά την γουστάρω σαν γκόμενα (που δεν την γουστάρω).

Αυτό που όντως γουστάρω είναι το πόσο αβυσσαλέα μάγκας είναι στην πραγματικότητα η Πάολα. Εκτός και αν έχετε πολλές που να τις κατηγορούν ότι παίρνουν ναρκωτικά και να απαντούν ως εξής «Όλοι όσοι έρχονται στο μαγαζί πιστεύουν ότι παίρνω ναρκωτικά. Δυο, τρεις μόνο δεν το πιστεύουν. Αυτοί που με ζουν από την ώρα που πηγαίνω στο μαγαζί μέχρι τη στιγμή που φεύγω. Μόνο αυτοί μπορούν να πουν ‘Μπορεί και να μην πίνει’. Αλλά γιατί στεναχωρήσω όλο τον κόσμο που με αγαπάει. Έχουν μια εικόνα. Γιατί να τους χαλάσω εγώ αυτό που γουστάρουν;».

Όσον αφορά για το αν την νοιάζει που γράφτηκε αυτό το κείμενο προς υπεράσπισή την, η απάντηση είναι « Εννοείται πως όχι». Αφού έχει μάθει δεκαετίες τώρα να είναι, όπως ακριβώς και η Βουγιουκλάκη, ο άντρας της ζωής της.

«Αυτοί που το κάνουν πρέπει να έχουν κακά βιώματα, να έφαγαν ξύλο από τους γονείς τους, να τους αφήνει συνέχεια ο γκόμενος τους , δεν ξέρω τι άλλα. Νιώθεις καλύτερα και παίρνεις πίσω το ξύλο του μπαμπά σου με το να βρίσεις εμένα; Για όνομα του Θεού! Από εκεί και πέρα, αν τους ευχαριστεί και αισθάνονται ότι υπάρχουν με αυτόν τον τρόπο, ας βρίζουν αβέρτα. Εδώ είμαστε εμείς. Σιδερένιοι»


Share this article :

1 σχόλιο:

  1. ΠΑΟΛΑ, εισαι θεα,κουκλα και πολυ αδυνατη καλα κανεις και δεν μασας ετσι πρεπει να μην σε νοιαζει τι κανουν και τι λενε οι αλλοι γραψε τους στα παπαρια σου.Και οπως λεει και το τραγουδι σου ( με μια μετατροπη) : τα δικα τους μη και τα δεν τους κανουν ΜΗΔΕΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger