E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Κασαπιδης: Δεν ψηφισα τα μετρα γιατι δεν μου το επετρεψε ο πνευματικος μου

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012


«Εἶμαι ἀπολύτως βέβαιος ὅτι ἐλάχιστοι γνωρίζατε τὸν Γεώργιο Κασαπίδη βουλευτὴ Κοζάνης τῆς Νέας Δημοκρατίας, πρὶν ἀπὸ τὴν ψηφοφορία γιὰ τὰ μέτρα τὰ ὁποῖα καὶ καταψήφισε καὶ διεγράφη.
Ὁ ἄνθρωπος στενοχωρήθηκε πολὺ καὶ ὅπως μου εἶπε φίλος βουλευτὴς ὁ ὁποῖος τὸν συνάντησε μετὰ τὰ γεγονότα στὸ καφενεῖο τῆς Βουλῆς, μόνο ποὺ δὲν ἔκλαιγε. Ὅπως ἦταν φυσικὸ τὸν πλησίασαν κάποιοι συνάδελφοί του (ὄχι ἀπὸ ἐνδιαφέρον φαντάζομαι ἀλλά, ξέρετε, γιὰ τὸ κουτσομπολιὸ) καὶ τὸν ρώτησαν γιατί πῆρε τὴν ἀπόφαση νὰ καταψηφίσει.
Ἡ ἀπάντηση τοῦ κ. Κασαπίδη ἀπὸ τὴν Κοζάνη ἦταν....

ἀποστομωτική: «Γιατί δεν μου ἐπέτρεψε ὁ πνευματικός μου νὰ ψηφίσω τὰ μέτρα!!!»
Οἱ βουλευτὲς δὲν πολὺ παραξενεύτηκαν, εἶναι ἡ ἀλήθεια, γιατί γνωρίζουν ὅτι ὁ κ. Κασαπίδης ἀπὸ τὴν Κοζάνη εἶναι πολὺ πιστὸς χριστιανός.
Πηγή: Πρῶτο Θέμα


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger