E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Στελιος Ροκκος: "Ο Καρολος Παπουλιας ειναι ο πιο παρανομος Ελληνας πολιτης"

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012


Μια άγνωστη μέχρι στιγμής ιστορία ανέφερε ο Στέλιος Ρόκκος σε συνέντευξή του στο περιοδικό "Inked".  Ο τραγουδιστής ο οποίος φέτος εμφανίζεται στο "Αθηνών Αρένα" με τον Αντώνη Ρέμο και την Ελένη Φουρέιρα μίλησε για ένα περιστατικό όταν συνάντησε τον σεφ του Κάρολου Παπούλια.
"Είχε έρθει μια φορά ένας μάγειρας και είχε φέρει μαζί του και κάτι ψάρια. Του λέω: 'Ρε συ, ξέρεις να μαγειρεύεις τα ψάρια;' Μου απαντάει: 'Mα, κύριε Ρόκκο, μαγειρεύω στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας'. Του λέω: 'Aσε τα ψάρια κάτω'. Με ρώτησε γιατί. 'Κατ’ αρχάς, δουλεύεις στον πιο παράνομο Ελληνα πολίτη'. Επέμενε να με ρωτάει γιατί το λέω αυτό. Ξέρεις τι του απάντησα; 'Eχεις δει, ρε μ… πρόεδρο σε κάτι που δεν υπάρχει';''.
Ο ίδιος συνέχισε μιλώντας για τη στιγμή που κλήθηκε να πληρώσει φόρο ύψους 42.000 ευρώ. "Μου ήρθε ταμπλάς. Το εκκαθαριστικό έλεγε ότι έπρεπε να πληρώσω 42 χιλιάρικα φόρο για τα εισοδήματα του 2010. Για το 2011 ήρθαν πιο λίγα λόγω περιορισμένων εμφανίσεων", ανέφερε.
Όσο για τα τατουάζ του, ο τραγουδιστής αποκάλυψε πως το πρώτο το "χτύπησε" στα 15 του χρόνια και ότι όσα έχει πάνω του δένουν με τον χαρακτήρα του.
"Τα tattoos ταιριάζουν πολύ πάνω μου. Ταιριάζουν με τη φυσιογνωμία και τον χαρακτήρα μου. Ξέρεις, δεν είναι ότι τα έχει κάποιος φλώρος για μόστρα, οπότε δένουν καλά με το σύνολο. Το πρώτο το χτύπησα μόνος μου, 15 - 16 χρόνων, είναι η νότα που έχω πάνω από τον καρπό. Οπως και το Freedom, στον πήχη. Θέλω να χτυπήσω τα ονόματα των παιδιών μου και θέλω να κάνω κι ένα ωραίο “Respect”. Μου αρέσει ο σεβασμός", κατέληξε.

http://www.tuned.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger