E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Διωξε ανεπιθυμητους αντρες (χιουμορ)

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012


Αντρας: Κούκλα μου που ήσουν όλη τη ζωή μου;;; 

Γυναίκα: Κρυβόμουν από εσένα... 


Αντρας: Είμαι φωτογράφος. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου! 
Γυναίκα: Είμαι πλαστική χειρουργός. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου. 

Αντρας: Καλησπέρα. Δεν είχαμε βγει ραντεβού μια φορά; Ή μήπως δύο; 
Γυναίκα: Μάλλον μία φορά. Δεν κάνω ποτέ το ίδιο λάθος δύο φορές 

Αντρας: Θα ήθελες να βρεθούμε αυτό το Σάββατο; 
Γυναίκα: Λυπάμαι. Θα έχω πονοκέφαλο αυτό το Σαββατοκύριακο 

Αντρας: Βλέποντας το πρόσωπό σου, πρέπει να γυρίζουν πολλά κεφάλια!! 
Γυναίκα: Και βλέποντας το δικό σου, πρέπει να γυρίζουν αρκετά στομάχια! 

Αντρας: Έλα, μην είσαι ντροπαλή, ζήτα μου να βγούμε! 
Γυναίκα: Βεβαίως, βγες έξω 

Αντρας: Πιστεύω ότι θα μπορούσα να σε κάνω πολύ ευτυχισμένη. 
Γυναίκα: Γιατί; Φεύγεις; 

Αντρας: Τι θα απαντούσες αν σου ζητούσα να με παντρευτείς; 
Γυναίκα: Τίποτα. Δεν μπορώ να μιλάω και να γελάω ταυτόχρονα. 

Αντρας: Μπορώ να έχω το ονοματάκι σου; 
Γυναίκα: Γιατί, δεν έχεις δικό σου; 

Αντρας: Θέλεις να πάμε να δούμε μια ταινία; 
Γυναίκα: Όχι, την έχω δεi. 

Αντρας: Νομίζω ότι κάπου σε έχω ξαναδεί! 
Γυναίκα: Όντως. Γι' αυτό το λόγο δεν έχω ξαναπάει εκεί. 

Αντρας: Η θέση δίπλα σου είναι άδεια; 
Γυναίκα: Ναι, και θα είναι και η δικιά μου αν καθίσεις. 

Αντρας: Το κορμί σου είναι σαν ναός! 
Γυναίκα: Λυπάμαι, δεν έχω λειτουργία σήμερα. 

Αντρας: Αν μπορούσα να σε δω γυμνή, θα μπορούσα να πεθάνω ευτυχισμένος. 
Γυναίκα: Αν σε έβλεπα γυμνό, θα πέθαινα και εγώ.... από τα γέλιa!


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger