E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Γιακουματος: Θα φαει κλωτσιες η κορη μου!

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012



Ο Γεράσιμος Γιακουμάτος βρέθηκε στην πρώτη επίδειξη μόδας της κόρης του,  Ζωής, και δεν δίστασε να αποκαλύψει μπροστά στις κάμερες τόσο  τον… «ξυλοδαρμό» του  από τις γυναίκες του, όσο και τις… κλωτσιές που θα έριχνε στην κόρη του!
«Τρεις γυναίκες έχω. Και οι τρεις με δέρνουν. Και όποιος άντρας λέει ότι κάνει το μάγκα στις γυναίκες, είναι τσάμπα μάγκας. Όποιος κάνει τον σκληρό, είναι αρνάκι.Εγώ τρώω ξύλο, το δέχομαι, το ξέρω. Δεν μπορώ να φύγω από την μοίρα μου», είπε ο γελώντας ο βουλευτής στην κάμερα.
Μάλιστα, όταν ο ρωτήθηκε πως θα αντιδρούσε αν  η κόρη του, του ανακοίνωνε πως θα  ασχοληθεί με την πολιτική απάντησε δίχως, καν, να το σκεφτεί. «Θα φάει κλωτσιές. Όπως είναι η πολιτική σήμερα… Δεν το συζητάω!»
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας αποκάλυψε πως αναγκάστηκε να «εκβιάσει» την κόρη του για να πάρει το πτυχίο της από το Πολιτικό της Νομικής και στη συνέχεια να ακολουθήσει το όνειρό της, που είναι το σχέδιο μόδας: «Σπούδασε και πήρε πτυχίο γιατί την εκβίασα. Της είπα ότι αν δεν τελειώσει, St.martins και σχέδιο μόδας και τέτοια, τέρμα. Όντως έκανε πράξη αυτό που είπα».
Η σχεδιάστρια Ζωή Γιακουμάτου εξομολογήθηκε για το άγχος που έχει λόγω του ονόματος που “κουβαλάει”: «Με αγχώνει αρκετά γιατί, όπως ο μπαμπάς μου με έκανε περήφανη σαν κόρη του, θέλω να τον κάνω και εγώ περήφανο».

http://www.pkool.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger