E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Καταζητειται η ερωμενη του ανδρα μου – Δινεται Αμοιβη!

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012


Αγγελία σε εφημερίδα έστειλε μια  ζηλιάρα σύζυγος από την  Κίνα  προσφέροντας  αμοιβή …1.200 δολάρια  σε όποιον τη βοηθούσε να βρει την ερωμένη του συζύγου της.


Η γυναίκα ανακάλυψε την εξωσυζυγική σχέση του άντρα της όταν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου βρήκε στην τσέπη του ένα ραβασάκι.  «Αγάπη μου, σήμερα είναι η Ημέρα των Ερωτευμένων. Έχω ένα πολύτιμο δώρο για σένα», έγραφε το μήνυμα.Η σύζυγος πείστηκε για τα καμώματα του συντρόφου της όταν εκείνος άρχισε να επιστρέφει σπίτι, αργά τα βράδια.  Όπως είπε η ίδια δεν επιθυμεί  να αποκαλύψει το όνομά της γιατί δεν θέλει να τσακωθεί με τον άντρα της  για την ερωμένη του.

«Δεν θέλω να διαλύσω την οικογένεια μου. Ελπίζω να εντοπίσω  την αντίζηλο  και να την πείσω να αφήσει ήσυχο τον άνδρα μου», δήλωσε στην εφημερίδα Τσάινα Ντέιλι.

http://www.aniwthoi.net

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger