E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Πλευρης: "Τιμη μου που ειμαι χουντικος"- Φιλιας: "εισαι ενα γελοιο υποκειμενο!"

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012


Χαμός στο τηλεοπτικό στούντιο του Στέφανου Χίου 

Χαμός επικράτησε στο τηλεοπτικό στούντιο του Στέφανου Χίου ,μεταξύ του Κων/νου Πλεύρη  και του καθηγήτη Βασίλη Φίλια. Το θέμα συζήτησης ήταν το "παιδομάζωμα" ή η "παιδοφύλαξη" του 1944.
Ο Πλεύρης υποστήριζε πως ήταν παιδομάζωμα και ο Φίλιας παιδοφύλαξη. Τα αίματα άναψαν όταν ο πρώην καθηγητής της Παντείου είπε πως είναι μαρξιστής για να ανέβει η...πίεση στον Πλεύρη
"Ντροπή σου. Τα έπαιρνες από το αστικό κράτος και έχεις το θράσος να λες ότι είσαι μαρξιστής. Κανονικά το αστικό κράτος θα έπρεπε να σας είχε ....εκτελέσει όλους εσάς" είπε ο Πλεύρης
"Είσαι χουντικός" του απάντησε ο καθηγητής για να του πει ο Πλεύρης
"Ναι, είμαι χούντα, τιμή μου και καμάρι μου" και εκεί να απαντήσει ο Φίλιας 
"είσαι ένα γελοίο υποκείμενο"

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger