E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Γυναίκα μου Σάρα είσαι εδώ;

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013


Πατέρας: Γυναίκα μου Σάρα είσαι εδώ; 
Σάρα (κλαίγοντας): Ναι, άντρα μου. 

Πατέρας: Γιε μου Ιακώβ είσαι εδώ; 
Ιακώβ (φανερά συγκινημένος): Ναι, πατέρα. 

Πατέρας: Μικρή μου θυγατέρα Ιουδίθ, είσαι εδώ; 
Ιουδίθ: (απαρηγόρητη): Ναι, πατέρα, είμαι κοντά σου. 

Πατέρας: Και εσύ στερνοπούλι μου Ααρών, είσαι εδώ: 
Ααρών (με αναφιλητά): Ναι, πατέρα. 

Πατέρας: ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΟΛΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ;

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger