E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Λαζαρίδη της κάνει ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ και η Ηλιάδη ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙ τα τατουάζ της!

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013


Μπορεί η μητέρα του Μπάμπη Λαζαρίδη να της κάνει ασφαλιστικά μέτρα και να το δηλώνει δημοσίως αλλά την Αγγελική Ηλιάδη άλλα την καίνε! Πώς θα μας δείξει τα tattoo της!

Έχει «χτυπήσει» στο σώμα της διάφορα σχέδια που το καθένα σημαίνει κάτι για την Αγγελική Ηλιάδη. Πρόσφατα μας τα παρουσίασε στην φωτογράφιση που έκανε για το περιοδικό Inked. «Το πρώτο μου tattoo ήταν ένας ήλιος και ένα φεγγάρι στην πλάτη. Το «χτύπησα» όταν ήμουν 18 χρόνων στον Jimmy, στην Πλάκα. Το έκανα κρυφά από τους δικούς μου. Είχα δει την ξαδέρφη μου που είχε ήδη tattoo και τρελάθηκα», δηλώνει η τραγουδίστρια. «Για μένα τα tattoos είναι έκφραση. Τη στιγμή που με πιάνει να κάνω tattoo, αν δεν το κάνω, δεν θα αντέξω. Έτσι λειτουργώ εγώ και το προτιμώ. Όλα τα tattoos μου έχουν γίνει για κάποιο λόγο. Θέλω να θυμάμαι κάτι και να είναι μόνιμο πάνω μου», αναφέρει χαρακτηριστικά.





http://www.soknews.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger