E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Μις Πινόκιο: Τα ψέματα που λες για να τον ρίξεις...

Κυριακή 28 Απριλίου 2013


Εντάξει, είναι αλήθεια, κάποιες φορές στο παιχνίδι του φλερτ λέμε τα ψεματάκια μας. 

Όχι βρε παιδί μου πως είναι το όνομά μας ή τι δουλειά κάνουμε αλλά εκείνα, τα μικρά ψέματα που σε ρίχνουν πιο εύκολα στην αγκαλιά μας.

Κάποιες φορές, τα μικρά αθώα ψέματα είναι αναγκαία για να μην του κάνεις την καρδιά περιβόλι και κάποιες το παρακάνεις με σκοπό να τον παγιδεύσεις (κακώς πολύ κακώς) στα δίχτυα σου. Ιδού τα πιο πολυφορεμένα ψέματα γένους θηλυκού:

Mα τι ωραίες αυτές οι ταινίες με το Σταλόνε; Θες να κάνουμε ένα Μαραθώνιο;
Η αλήθεια είναι πως στην υπόλοιπη ζωή μας θα βλέπουμε μόνο ρομαντικές κομεντί.

Ναι, αθλούμαι καθημερινά και δεν κάνω δίαιτα απλά έχω καλό μεταβολισμό:
Και απλά πίνω νερό και τρώω μόνο καρότα για να βγω φέτες στην παραλία το καλοκαίρι.

Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς τους ανθρώπους που παντρεύονται και κάνουν παιδιά στον ένα μήνα:
Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω πως θα το κάνω κι εγώ!

Δεν έχω κερατώσει ποτέ κανέναν κι ούτε έχουν απιστήσει εις βάρος μου.
Απλά ο πρώην μου μιλούσε με πολλές κι εγώ από αντίδραση του τα φορούσα με όποιον έβρισκα.

Δεν έχω δει πιο προσοντούχο άντρα!
Τι να σου πω τώρα για τους προηγούμενους, θα δακρύσεις.

Ωραίο αυτοκίνητο αλλά εμένα δεν με νοιάζουν αυτά- θα ερχόμουν και με το λεωφορείο!
Μπούρδες, θα κάνω και τη μόστρα μου με το κάμπριο.

Μου αρέσει η μαγειρική, άλλωστε ο έρωτας περνάει από το στομάχι
Ας είναι καλά η μαμά μου με τα ταπεράκια της. 

Πηγή: womenonly.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger