E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Μ. Μπεκατώρου μας δείχνει τον σέξι εαυτό της και δηλώνει: “Δεν είμαι τέλεια”

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013



Είναι μία περίοδος στην οποία γνωρίζουμε, μέσα από το Your Face Sounds Familiar, μια διαφορετική Μαρία Μπεκατώρου. Η ανεπιτήδευτη, με πολυ χιούμορ και αρκετή τρέλα παρουσιάστρια μας δείχνει και μία άλλη πλευρά της, πιο γυναικεία. Πρόκειτια για μία από τις πιο ακομπλεξάριστες προσωπικότητες της ελληνικής τηλεόρασης και παρόλο που η ίδια δηλώνει πως δεν είναι τέλεια, δεν θα βρεθεί κανείς να πει κάτι αρνητικό για εκείνη. Μιλώντας στο περιοδικό ΕΗΩ! και την Μαρία Κολλιάτσα εξηγεί πως ποτέ δεν κυνήγησε την τελειότητα ενώ για πρώτη φορά ποζάρει τόσο... σέξι!

Έχεις κόμπλεξ με τον εαυτό σου ή με το σώμα σου; Θα έκανες κάποια αισθητική αλλαγή;
Όχι, δεν θα έκανα ποτέ καμία πλαστική. Δεν έχω κόμπλεξ. Απλώς, όταν είσαι πιο γνωστός, όλοι θεωρούν ότι πρέπει να ακολουθείς και μια συγκεκριμένη εικόνα, να είσαι κάπως... Είναι λίγο καταπιεστικό να κοιτάνε στο σώμα. Εγώ έχω ένα καλό σώμα, αλλά δεν είναι τέλειο. Έχω και την κυτταρίτιδά μου, όπως όλες οι γυναίκες, αλλά την αγαπώ. Δεν θα κάνω κάτι για να τη φτιάξω, γιατί δεν με νοιάζει. Αγαπώ τον εαυτό μου και το σώμα μου έτσι όπως ακριβώς είναι. Θα ήθελα ίσως να έχω τη διάθεση να γυμνάζομαι περισσότερο. Και αυτό για λόγους υγείας, όχι για τίποτα άλλο. Άλλα δεν θα καταπιεστώ κιόλας. Δεν θα το κάνω μόνο και μόνο επειδή πρέπει.


Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μαι σχετική καταπίεση σε ότι αφορά την εικόνα ενός δημοσίου προσώπου.
Επειδή κάνουμε τηλεόραση πρέπει να είμαστε τέλειοι; Εγώ δεν είμαι τέλεια. Ούτε κυνήγησα ποτέ την τελειότητα και ούτε με ενδιαφέρει κιόλας. Θέλω να είμαι ευτυχισμένη με την εικόνα μου; Και εγώ με εμένα είμαι καλά. Αρέσω στον άντρα μου; Τελείωσε! Ο οποίος με θέλει όπως είμαι.

Έχεις κάνει ψυχανάλυση;
Δεν χρειάστηκε να κάνω, δεν το ένιωσα ποτέ.

Υπάρχει κάτι που σου λείπει;
Δόξα τω Θεώ είμαι καλά, έχω βρει τον άνθρωπό μου και νιώθω υπέροχα. Είναι σημαντικό να έχεις δουλειά και να είσαι υγιή. Νιώθω πολύ τυχερή και ευλογημένη.

http://www.tlife.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger