E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΙΣ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΧΟΡΔΕΣ…της Νατάσας Θεοδωρίδου!

Τρίτη 23 Απριλίου 2013



Πολλά και διάφορα ακούστηκαν για την άμεση εισαγωγή της Νατάσας Θεοδωρίδου σε κλινική των βορείων προαστίων, για άμεση χειρουργική επέμβαση στις φωνητικές της χορδές. Ποια είναι όμως η αλήθεια για όλο αυτό της τραγουδίστριας;

Πολλά ακούστηκαν για το πρόβλημα υγείας της Νατάσας Θεοδωρίδου, κάτι που ξεκίνησε μέσα από προσωπικό μήνυμα που δημοσίευσε η ίδια το απόγευμα της Πέμπτης 18 Απριλίου.

"Καλησπέρα φιλαράκια μου..ένα απλό κρυωματάκι έχω τίποτε παραπάνω.. Είναι όλα καλά.. Σας ευχαριστώ για την αγάπη.. Σε λίγο έρχεται καλοκαίρι..!!", έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο Twitter νωρίς το απόγευμα.

Λίγη ώρα αργότερα, το κεντρικό δελτίο του Star Channel μετέφερε μέσω ρεπορτάζ του πως η Νατάσα υπεβλήθη σε επέμβαση στις φωνητικές χορδές.

Το βράδυ της Πέμπτης, η τραγουδίστρια θέλησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους λέγοντας: "Παιδιά είμαι στο σπίτι μου και πολύ καλά στη υγεία μου.. Ένα απλό κρύωμα.. Σας ευχαριστώ για τις ευχές... αλλά είμαι πολύ καλά....!!!!!".


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger