E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΜΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ...απαντάει τώρα ο Αλέξης Κούγιας!

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013


Σε νέες περιπέτειες ο Αλέξης Κούγιας καθώς πειράχτηκε για μια συνέντευξη που έδωσε σε Σαββατιάτικη εφημερίδα......


Ο Αλέξης Κούγιας με επιστολή που απέστειλε στον Τύπο, το πρωί της Δευτέρας, εκφράζει την δυσαρέσκειά του για τη συνέντευξή που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα News, τονίζοντας πως όσα είχε πει στη δημοσιογράφο "δεν είχαν καμία σχέση μ' αυτά που δημοσιοποιήθηκαν". O γνωστός ποινικολόγος ανέφερε στην επιστολή του:

«Πριν από 2 μήνες περίπου υπερασπίστηκα τον πρώην σύζυγο της δημοσιογράφου Τζόρτζιας Συρίχα για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συρροή και η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο, είχε αθωωτική κρίση γι' αυτόν. Η κα. Συρίχα με παρακάλεσε τότε, να της δώσω μια συνέντευξη και να την βοηθήσω επαγγελματικά, αφού είναι γνωστό, ότι εδώ και παρά πολλά χρόνια έχω αποφασίσει να μην δίνω συνεντεύξεις για οποιοδήποτε άλλο θέμα εκτός των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων.

Συμφώνησα πριν δημοσιοποιήσει το οτιδήποτε, να θέσει υπό την κρίση μου, το σύνολο της συνεντεύξεως, αφού κάναμε μια συνολική συζήτηση για την ζωή μου, η οποία κράτησε αρκετές ώρες και περίμενα πότε η κα. Συρίχα θα επεξεργαζόταν την συνέντευξη και θα μου την παρέδιδε, να την εγκρίνω. Την Παρασκευή 8.2.2013 πληροφορήθηκα από δημοσιογράφους, ότι κυκλοφορεί η εφημερίδα «news» μ' έναν αισχρό τίτλο, ο οποίος ούτε με εκφράζει, ούτε περίμενα ότι θα αποτελούσε ποτέ τον τίτλο της συνεντεύξεως μου, αφού αυτά τα οποία είχα πει, δεν είχαν καμία σχέση μ' αυτά που δημοσιοποιήθηκαν.

Εναντίον της δημοσιογράφου και της εφημερίδας θα ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου, το ίδιο δε θα πράξω και για οποιονδήποτε τρίτο, αναδημοσιεύσει και αναπαράγει το περιεχόμενο της. Λυπάμαι γιατί η προσπάθεια μου να βοηθήσω μια δημοσιογράφο, έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης. Δυστυχώς αυτό ήταν το ευχαριστώ για την βοήθεια την οποία προσέφερα στον πρώην σύζυγο της δημοσιογράφου.

http://www.soknews.gr



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger