Παρόλο που καθημερινά πραγματοποιούνται δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google για οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε οι άνθρωποι γενικότερα καταλήγουν να αναζητούν σε διαφορετικά μέρη συγκεκριμένου τύπου πληροφορίες. Η Google δεν θέλει να αφήσει αυτή την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη και με ένα νέο πείραμα φιλοδοξεί να κατανοήσει τις κρυφές ανάγκες των ανθρώπων και να τις παρουσιάσει πριν καν σκεφτούν να πραγματοποιήσουν μια αναζήτηση.
Ο Τom Simonite του TechnologyReview.com συμμετείχε σε αυτό το πείραμα και περιγράφει τους στόχους της Google. Οι συναφείς πληροφορίες που μπορούν να μεταδοθούν από το κινητό ενός χρήστη μέσω των διαφόρων τσιπ και αισθητήρων που βρίσκονται σε αυτό επιτρέπει στην Google να μαντέψει τι θέλει ένα άτομο. «Συχνά λέμε ότι η τέλεια μηχανή αναζήτησης θα παρέχει ακριβείς πληροφορίες για αυτό που πρέπει να ξέρεις την κατάλληλη στιγμή, πιθανόν χωρίς καν να χρειαστεί να το ζητήσεις», αναφέρει ο Jon Wiley, υπεύθυνος του πειράματος στη Google.
H εταιρεία βαδίζει ήδη προς αυτή την κατεύθυνση και τεχνολογίες όπως το Google Now και Google Glass το αποδεικνύουν έμπρακτα. Φυσικά, για να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο η Google δεν μπορεί να βασίζεται μόνο σε πληροφορίες του Internet αλλά και σε πληροφορίες πραγματικού χρόνου, όπως για παράδειγμα χρόνοι αφίξεων/αναχωρήσεων σε ΜΜΜ έτσι ώστε όταν πηγαίνετε σε μια στάση λεωφορείου και βγάζετε το κινητό σας να εμφανίζονται άμεσα οι σχετικές πληροφορίες.
http://www.techgear.gr
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !