E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο Αλέξανδρος Ρήγας μετακομίζει στην Τουρκία για να κάνει τηλεόραση

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013


Και ενώ η τηλεόραση φαίνεται να μην έχει μέλλον, ο Αλέξανδρος Ρήγας αποφάσισε να αφήσει την Ελλάδα και να ξεκινήσει μία καινούργια δουλειά στην Τουρκία.
«Έχω κάνει θετικότατες επαφές και ελπίζω όλα να προχωρήσουν καλά» δήλωσε ο ίδιος.Όπως αναφέρει στο περιοδικό «TV Ζάπινγκ» ο σεναριογράφος, μόλις τελειώσει με το σίριαλ «Το αμάρτημα της μητρός μου», θα ξεκινήσει κάτι καινούριο στη γειτονική χώρα.
«Υπήρξαν αρκετά προβλήματα που σταμάτησαν αρκετές φορές τα γυρίσματα των νέων επεισοδίων, μπήκαν εμπόδια κυρίως οικονομικής φύσης μα και το κανάλι θέλει τη δουλειά και εμείς που την κάνουμε δίνοντας τον καλύτερο μας εαυτό γι’ αυτήν» ανέφερε ο Αλέξανδρος Ρήγας και συνέχισε:
«Δεν σου κρύβω πως σκέφτομαι να πάω στη Τουρκία, που υπάρχει μεγάλος εργασιακός οργασμός και αρκετά λεφτά για την τηλεόραση. Έχω απογοητευτεί από το εδώ σκηνικό και σκέφτομαι να αναθερμάνω κάποιες φιλόδοξες κουβέντες που έχω κάνει για εκεί. Έχω ταξιδέψει αρκετές φορές στην Τουρκία, έχω κάνει θετικότατες επαφές και ελπίζω όλα να προχωρήσουν καλά».

http://www.koolnews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger