E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Tι ελεγε η Αννα Βισση τριαντα χρονια πριν!

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Η παραλίγο συνεργασία με τον Νίκο Κούρκουλο στον κινηματογράφο!
Για τις πραγματικές σταρ, ενώ νομίζεις ότι γνωρίζεις τα πάντα, πάντα ανακαλύπτεις εκδοχές του εαυτού τους, που σε ξαφνιάζουν ευχάριστα και σου δίνουν αφορμή να τις εξερευνήσεις και να τις αγαπήσεις πάλι από την αρχή. Η Άννα Βίσση τον Μάρτιο του 83 έμενε στην Φιλοθέη με τον Νίκο Καρβέλα και μίλαγε για την πορεία της, την ζωή της  και τα θέλω της, που δεν έχουν καμία σχέση, με την σημερινή της περσόνα ή μήπως είναι η αντίθετη πλευρά του νομίσματος;
Ας δούμε λοιπόν τι έλεγε η απόλυτη σταρ στο περιοδικό διπλό τηλέραμα στις 25 μαρτίου του 1983
 ''Ήρθα στην Ελλάδα το 1973 και υπέγραψα συμβόλαιο με την Μίνως, ο πρώτος άνδρας που συνάντησα μόλις μπήκα στην εταιρεία  ήταν ο  Γιώργος Νταλάρας. Τότε μάνατζερ ήταν η μαμά μου. Αυτή μιλούσε εκ μέρους μου για όλα ''

''Το 1975 τραγουδούσα στο Μετροπόλιταν , ένα μόνο τραγούδι κάθε βράδυ , το Άσπρο Μαύρο του Γιώργου Χατζηνάσιου. Τσαντιζόμουν. Ήθελα να πω και δεύτερο και δεν με άφηναν . Ένιωθα ότι ο κόσμος με ήθελε παραπάνω στην σκηνή '΄

''Μπορεί να φταίει η 5χρονη σχέση μου  με τον Νταλάρα  που δεν διεκδικούσα παραπάνω. Ήμουν παιδάκι και ο Γιώργος για μένα ήταν το παν.  Θεωρούσα πως ότι έλεγε ήταν το σωστό, μέχρι που κατάλαβα ότι δεν ήταν ακριβώς έτσι. Παρόλα αυτά κάπου τον θυμάμαι με τρυφερότητα. Ήταν ο πρώτος άντρας στην ζωή μου. Σε όλα! ΄'

.'' Μου είχαν κάνει προτείνει  να βγω στο Σινεμά. Ο παραγωγός Κώστας Λεφάκης μου έκανε πρόταση να παίξω σε ταινία με τον Νίκο Κούρκουλο , αρνήθηκα, δεν πίστευα ότι θα ήμουν καλή ''

΄΄ Μου αρέσει το πρωί που ξυπνάω να ακούω τον Νίκο να πλένει τα δόντια του. Μου δίνει ευτυχία. Με τον Νίκο παίζουμε τένις , γράφουμε τραγούδια , δεν καπνίζουμε, δεν πίνουμε καθόλου. Ο Νίκος ούτε ούζο δεν μπορεί να αγγίζει , και εγώ με ένα ποτήρι κρασί  τελείωσα.''

'' Αν  μπορούσα  να επιβιώσω  οικονομικά από τους δίσκους δεν θα δούλευα  ποτέ σε κέντρο. Είναι τόσο δελεαστική η νύχτα ,που χωρίς να το καταλάβεις έχεις χάσει τον εαυτό σου. Για 3 χρόνια δεν είχα δει τον ήλιο . Τρία χρόνια δεν είχα δει πως είναι ο ουρανός τη μέρα. Ξυπνούσα στις 4 το απόγευμα  ''

'' Μου είχαν πει να προσέχω τα αγόρια , για αυτό και είχα πάντα μια δυσπιστία απέναντι τους. Παρόλο που μου αρέσουν τα αγόρια τα αγαπώ πιο πολύ με το μυαλό μου παρά με το κορμί μου . Για αυτό και τώρα δεν θέλω να ντύνομαι sexy , ούτε στην καθημερινή μου ζωή , ούτε στην πίστα. Θηλύκια ναι ,sexy όχι. Δεν βάφομαι καθόλου πια. Δόξα το θεό αυτή την περίοδο ξέφυγα από την ματαιοδοξία που είχα. Ίσως να μου έλειπε ο έρωτας, ίσως ένας άνθρωπος να δέσω και να διορθώσω την ζωή μου μαζί του ''

.

''Θα ήθελα να 'χα τραγουδήσει πολλά τραγούδια .Όπως αυτά του Μάνου Χατζιδάκι που είπε η Γαλάνη. Μάλλον γεννήθηκα αργά και οι μεγάλοι συνθέτες  μας, έδωσαν τον ανθό τους σε άλλους ,πριν από μένα.΄΄

''Ας μην επαναπαυτούμε στη εφήμερη δόξα ,ας καλλιεργήσουμε τα μέσα μας.''

''Εμείς φταίμε για το κοινό, και το γούστο του... τους κακοσυνηθίσαμε .''

''Όσο πιο έξω από το καλλιτεχνικό κύκλωμα τόσο καλύτερα.''

'' Λένε ότι είμαι κακιά , στριμμένη , υπολογίστρια , παρά το γεγονός ότι είμαι ικανή να βγω από το καμαρίνι και να μαλώσω με τους τεχνικούς επειδή το μικρόφωνο ενός συναδέλφου δεν είναι ρυθμισμένο καλά.''

Αυτή ήταν η Άννα Βίσση όταν τα Τζην έπαψαν να είναι μπλε τον Μάρτιο του 1983!

http://www.queen.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger