E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Επιτελους τοπλες η Ελευθερια Ελευθεριου [φωτο]

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012







Η πρώτη φωτογράφηση της Ελευθερίας Ελευθερίου για αντρικό περιοδικό είναι ατμοσφαιρικά σέξι, με χάιλαιτ μια τοπλες πόζα. Επιβεβαιώνοντας αυτούς που την θεωρούν το επόμενο sex symbol.

«Μου λένε συχνά ότι φαίνομαι πολύ σέξι. Γιατί; Κακό είναι; Τι πρέπει να κάνω δηλαδή, να φοράω ταγιέρ και μακριά φουστάνια; Πως θα βγω στην παραλία, αν όχι με μαγιό; Και γιατί να μην κάνω μία σέξι φωτογράφηση; Μου αρέσει να παίζω με την εικόνα μου για να μη με βαρεθώ και εγώ η ίδια. Είναι μέρος της δουλειάς μου και το απολαμβάνω».

Αυτό δηλώνει η ανερχόμενη Κύπρια τραγουδίστρια στο περιοδικό Status, προσθέτοντας πως: «Πρέπει να μάθεις να ζεις με την αναγνωσιμότητα. Νιώθω τυχερή που κάνω αυτό που κάνω και δεν θα γκρίνιαζα ποτέ σαν ψώνιο που το παίζει ότι της την σπάει η διασημότητα. Στην τελική, αν θέλω να ξεφύγω από όλους και από όλα υπάρχουν και τα ταξίδια στο εξωτερικό. Εκεί όπου δεν με ξέρει κανείς!».





Share this article :

1 σχόλιο:

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger