E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Υβοννη Μποσνιακ στην πιο καυτη φωτογραφηση του καλοκαιριου [φωτο]

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Όταν έχεις ύψος 1,80 και αναλογίες super model δεν χρειάζεται να δείξεις πολλά για να κερδίσεις τον θαυμασμό των αναγνωστών. Κάτι που απέδειξε για άλλη μια φορά η Υβόννη Μπόσνιακ στην φωτογράφησή της για το καλοκαιρινό Celebrity που -παραδόξως- μόλις τώρα κάνει τον γύρο του διαδικτύου.




«Δεν ήμουν το πιο δημοφιλές ή μοντέρνο κορίτσι στο σχολείο. Ο πρώτος άνθρωπος που μου είπε ότι είμαι όμορφη ήταν ο μπαμπάς μου. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να δουλέψω ως μοντέλο». Αυτό δήλωσε η επίσημη σύντροφος του Αντώνη Ρέμου στην καλοκαιρινή της φωτογράφηση για το περιοδικό Celebrity.



Εκεί που επίσης δήλωσε πως «Μικρή αγαπούσα τη μόδα, αλλά δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να ντυθώ όπως ήθελα. Φορούσα πάντα τα ρούχα της μεγάλης αδερφής μου. Το μισούσα αυτό. Ήμουν κοκαλιάρα. Θυμάμαι φορούσα τρία κολάν, το ένα πάνω στο άλλο, για να φαίνομαι πιο γεμάτη».




Η αλήθεια είναι πως την Υβόννη δεν της λες με τίποτα «τσουπωτή», ένα είδος γυναίκας που αρέσει σε πολλούς άντρες. Παρόλαυτά δεν μπορείς παρά να εκτιμήσεις το γεγονός ότι εκείνη και το photoshop δεν έχουν συστηθεί ποτέ μεταξύ τους.



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger