Οι Ιταλοί βάλθηκαν να κάνουν τους πάντες να... παραμιλάνε. Τα δύο νέα μοντέλα θα λανσαριστούν το 2014 και 2015 αντίστοιχα, οδηγώντας σε νέα επίπεδα την καλαισθησία και το δυναμισμό.
Ξεκινώντας από την εντυπωσιακή 4C, σύμφωνα με πληροφορίες η Alfa Romeo ετοιμάζεται να κατασκευάσει και την ανοικτή έκδοση αυτής, χρησιμοποιώντας πιθανότατα την ονομασία Spider που ακολουθεί όλα τα roadster της. Η εμφάνισή της υπολογίζεται να γίνει ένα χρόνο μετά την έλευση της κλειστής 4C, δηλαδή κάπου μέσα στο 2015. Όσο για το κόστος, θα είναι ελαφρά αυξημένο, σε σχέση πάντα με την 4C, που στόχο έχει να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με τιμή γύρω στα 45.000 ευρώ.
Αναφορικά με τον κινητήρα, θα παραμένει ίδιος, καθώς το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1,8 λίτρων και σχεδόν 300 ίππων της 4C, καλύπτει κάθε ανάγκη, χαρίζοντας δυναμισμό και επιδόσεις ανάλογες της εξωτερικής εμφάνισης. Η κίνηση θα μεταδίδεται μέσω ενός εξελιγμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Όσο για την επιτάχυνση 0-100, θα απαιτεί χρόνο μόλις 4,5 δλ. χάρη στην ισχύ του κινητήρα αλλά και στο μειωμένο βάρος του αυτοκινήτου. Για το τελευταίο έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα, με την Alfa Romeo να μιλάει για ένα αμάξωμα από ειδικά fiberglass υλικά.
Περνώντας τώρα στη Giulia, μετά από αρκετές καθυστερήσεις αυτή θα λανσαριστεί το 2014. Η αναβίωση του θρυλικού ονόματος θα γίνει στο πρόσωπο δύο ξεχωριστών αμαξωμάτων, ενός sedan και ενός SW, που θα κληθούν να αντικαταστήσουν την 159 και την αντίστοιχη Sportwagon. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τμήμα σχεδιασμού της Μιλανέζικης φίρμας έχει σχεδόν τελειώσει με τη δουλειά του και σύντομα, μέσα στο 2013 πρόκειται να δούμε ένα δείγμα γραφής, υπό τη μορφή πρωτότυπου.
Η Giulia αναμένεται να βασίζεται επάνω σε μία αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί η Giulietta και το Dodge Dart. Η συγκεκριμένη θα είναι επιμηκυσμένη, θα χρησιμοποιεί ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση καθώς και θα δέχεται -προαιρετικά- σύστημα τετρακίνησης. Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες, ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο.Παρόλα αυτά, θα χρησιμοποιείται πιθανότατα ένα MultiAir σύνολο 1,4 λίτρων με 122 ίππους, μία MultiAir έκδοση του Pentastar V6 συνόλου της Chrysler, χωρητικότητας 3,6 λίτρων, καθώς και άλλα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ από την υπάρχουσα γκάμα της Alfa Romeo.
Η κατασκευή της Giulia θα γίνεται πιθανότατα σε Ευρώπη, Κίνα και Αμερική, με την τελευταία να έχει μεγάλο ειδικό βάρος. Αυτό καθώς οι Ιταλοί ελπίζουν σε ένα μεγάλο άνοιγμα στην Αμερικάνικη αγορά και το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται.
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !