E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ζέτα Μακρυπούλια: «Είμαι εφτά χρόνια σε θεραπεία»

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013


Εφτά χρόνια ψυχοθεραπεία κάνει η Ζέτα Μακρυπούλια.

«Είμαι εφτά χρόνια σε θεραπεία. Ξεκίνησα λόγω μιας κλασσικής κρίσης πανικού που όλος ο κόσμος παθαίνει πια. Αυτή ήταν η αφορμή να ζητήσω βοήθεια. Για μένα δεν ήταν ποτέ ταμπού το να κάνω ψυχανάλυση. Χωρίς να έχω ερεθίσματα από την οικογένεια μου, στα 17 μου ήθελα να σπουδάσω Ψυχολογία, σε μια εποχή που οι ψυχολόγοι δεν νομίζω πως είχαν δουλειά. Για να είμαι ειλικρινής, έτυχε να γνωρίσω και ανθρώπους που έκαναν ψυχανάλυση και με τον τρόπο τους με μύησαν. Μόλις λοιπόν, έπαθα την κρίση πανικού, η πρώτη σκέψη μου ήταν να ζητήσω βοήθεια» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις της στο περιοδικό BigFish η παρουσιάστρια και ηθοποιός.


Read more: http://www.newsbomb.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger