E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

O Λάζαρος στράφηκε στον Θεό!

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013


Είναι άνθρωπος που έκανε όλη την Ελλάδα να τον αγαπήσει, μέσα από τον ρόλο του Λάζαρου, στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Είσαι το ταίρι μου». Ο «χύμα» λόγος του, το χιούμορ του και η  υπερβολική ανεμελιά του τηλεοπτικού Λάζαρου, φαίνεται πως έρχονται σε πλήρη αντιδιαστολή με την πραγματική εικόνα του Άρη Σερβετάλη.

Όπως ο ίδιος εξομολογείται, έχει μια ιδιαίτερα στενή σχέση με τον Θεό και την εκκλησία. Του αρέσει να διαβάζει βίους Αγίων, Προφητείες, ενώ προσπαθεί να εκκλησιάζεται σχεδόν κάθε Κυριακή.

«Διαβάζω τον γέροντα Παΐσιο, τον Βελομίροβιτς. Μου αρέσει να διαβάζω βίους Αγίους. Μία ιδιαίτερη σχέση έχω με τον Άγιο Διονύσιο τον Αρεοπαγίτη και τον Ιωάννη τον Πρόδρομο. Επισκέπτομαι ένα συγκεκριμένο μοναστήρι στη Πελοπόννησο, κοντά στη Δημητσάνα, είναι αφιερωμένο στον Τίμιο Πρόδρομο. Προσπαθώ να είμαι κοντά στην εκκλησία και να πηγαίνω κάθε Κυριακή» ήταν τα λόγια του ηθοποιού, όπως αναφέρει το agioritikovima.gr.

Όσον αφορά την πίστη του και την εξομολόγηση, ο ίδιος τόνισε: «Εξομολογούμαι… Σε δύσκολες καταστάσεις έχω βοηθηθεί από τον Θεό. Πίστη για μένα σημαίνει να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου κάπου. Προσωπικά τον εμπιστεύομαι στον Θεό, αυτό με ανακουφίζει» ενώ σημείωσε πως «σήμερα ο άνθρωπος έχει κυριευτεί από τα πάθη του. Πρέπει να βάλουμε μέτρο στις επιθυμίες μας. Πολλές φόρες μπαίνω στη διαδικασία να θέλω και κάτι παραπάνω και πιάνω τον εαυτό μου να αισθάνεται ότι αυτό είναι ένα πάθος. Προσπαθώ να το ελέγξω αλλά μόνος μου δεν τα καταφέρνω. Το αποτέλεσμα έρχεται όταν προσεύχομαι και εξομολογούμαι».

Τέλος, ο αγαπητός ηθοποιός αποκάλυψε πως εκείνος που έπαιξε σημαντικό ρόλο στο αναπτύξει μια τέτοια σχέση με την εκκλησία και τον Θεό, δεν ήταν άλλος από ένας πνευματικό, προτείνοντας παράλληλα και στον υπόλοιπο κόσμο να κάνει το ίδιο.

koolnews

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger