E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Νανά Καραγιάννη: «Νανούκα ξύπνα. ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ»

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013


Τι να πώ κι εγώ. Κάποιοι μου λένε «Νάσο μην ασχολείσαι διότι αυτό είναι που επιδιώκει» Κάποιοι άλλοι εκφράζουν καθημερινά τον φόβο τους για την πορεία της υγείας της. Η θέση μου είναι δύσκολη. Πολύ δύσκολη καθώς μας συνδέουν τόσα πολλά με τη Νανά.

Εγώ ήμουν ο πρώτος που την στήριξα στις αποφάσεις της, τόσο σε επαγγελματικό αλλά και παλιότερα σε προσωπικό επίπεδο καθώς την έχω και με έχει μέσα στην καρδιά της.

Όμως αυτό που βλέπω εδώ και τρείς μήνες με σοκάρει. Κι όμως. Έχω δεί τόσα πολλά και παρ όλα αυτά σοκάρομαι.

Κάτι πρέπει να γίνει. Δημοσιεύω εικόνες της μήπως και κάποιος επιτέλους ξυπνήσει. και μη μου πεί κανείς ότι δεν υπάρχει θεραπεία. Γνωρίζω τουλάχιστον τρείς περιπτώσεις που ταξίδεψαν στη Γερμανία έμειναν εσώκλειστες σε κλινικές τέσσερις μήνες και σήμερα είναι μια χαρά…

Αυτό το θέαμα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Νανά ξύπνα. Πεθαίνεις…

http://blogs.gossip-tv.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger