E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η οργή της Κικής Δημουλά: Είμαι διαλυμένη. Πριν λίγο καιρό έβαλα βηματοδότη

Κυριακή 12 Μαΐου 2013



Ενοχλημένη, παρουσιάζεται η ποιήτρια Κική Δημουλά, που έχει «μονοπωλήσει» το ενδιαφέρων των Μέσων την εβδομάδα που πέρασε.

«Είμαι οργισμένη και έκπληκτη με όλο αυτό που συνέβη. Είναι απίστευτο το πώς αλλοιώνονται οι απόψεις» δηλώνει η ποιήτρια.

Αφορμή ήταν μια ομιλία της για τη ζωή στην Κυψέλη του "χθες και του σήμερα", που ξεσήκωσε θύελλα, στο κομμάτι αναφοράς της στους μετανάστες που κατακλύζουν τη γειτονιά στην οποία ζει επί 76 συναπτά έτη.

«Δεν θα κάνω πια άλλη δήλωση. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο. Μου φθάνει που δημοσιεύθηκε ολόκληρη η ομιλία μου. Είμαι κουρασμένη, είμαι διαλυμένη. Πριν λίγο καιρό έβαλα βηματοδότη», λέει η κ. Δημουλά.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger