E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο Σαββίδης και... τα εννέα βήματα προς την επιτυχία

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013


Σε ρωσική εφημερίδα παραχώρησε συνέντευξη ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης, στην οποία, έδωσε τα δικά του εννέα βήματα, τα οποία οδηγούν στην επιτυχία.

Δείτε τί είπε στην εφημερίδα «DK»:

1. Πρέπει να βάζεις στόχος και να συγκεντρώνεσαι πάνω σ΄ αυτόν. Οι πετυχημένοι επιχειρηματίες πρέπει να ξεχωρίζουν την ήρα από το σιτάρι και να αγνοούν τα περιττά, τα ασήμαντα και τα αρνητικά. Πρέπει να δημιουργούν μία ασπίδα από την οποία να περνά μόνο η θετική ενέργεια. Η επιτυχία χρειάζεται σωστή κατανομή ρόλων και πίστη στους ανθρώπους.

2. Καθοδηγούμαι πάντα από την αρχή ότι οι άλλοι άνθρωποι δεν είναι χειρότεροι από μένα και μπορεί να είναι και καλύτεροι. Κι αν κάποιος ζητήσει βοήθεια, ξέρω ότι μπορεί να τον έχουν οδηγήσει εκεί οι περιστάσεις της ζωής. Είμαι ευχαριστημένος που έχω την ευκαιρία να προσφέρω αυτή τη βοήθεια. Κι αν σκεφτώ «Κοίτα, αυτός ο άνθρωπος σε χρησιμοποιεί», τότε λέω στον εαυτό μου «Ας είναι στη συνείδησή του».

3. Η εμπειρία μου είναι ότι η ανθρώπινη ζωή είναι περισσότερο διαίσθηση και συναίσθημα, παρά ψυχροί υπολογισμοί. Και η επιχειρηματικότητα είναι κυρίως μία διαδικασία διαίσθησης. Οι πρωτοπόροι είναι πάντα πιο μπροστά από τους αυστηρά τεχνοκράτες.

4. Με το πέρασμα των χρόνων έχω διαβάσει όλα τα είδη των βιβλίων. Αλλά αυτό που συνοδεύει όλη μου τη ζωή είναι μόνο η Αγία Γραφή. Έμεινα έκπληκτος όταν διαπίστωσα ότι η ίδια σελίδα μπορεί να βρίσκει εφαρμογή σε διαφορετικές καταστάσεις της ζωής. Είμαι βαθιά θρησκευόμενος, Χριστιανός Ορθόδοξος, αλλά διακατέχομαι από μεγάλη περιέργεια. Ως εκ τούτου, ψάχνοντας τη σοφία ρίχνω συχνά ματιές στο Κοράνι, αλλά και σε αναφορές του Κομφούκιου.

5. Το εργασιακό περιβάλλον παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε μία επιχείρηση. Δίνω βάση στο ταπεινό τρόπο ζωής και την αρμονία με τον εσωτερικό μου κόσμο. Το γραφείο μου δεν έχει επισκευαστεί για πάνω από ένα τέταρτο του αιώνα...

6. Διοικώ έχοντας στο περιβάλλον μου δυνατούς ανθρώπους. Στην ομάδα μου, υπάρχουν άνθρωποι που είναι πιο δυνατοί από μένα. Δεν είναι μόνο ισχυροί, αλλά μοναδικοί στο είδος τους. Η δική μου δύναμή είναι να συνεργαστούν πάνω σε ένα σχέδιο για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Εγώ και οι διευθυντές μου λέμε: Δεν χρειάζεται να περιβάλλουμε τους εαυτούς μας με μετριότητες.

7. Πιστεύω πώς αν απεχθάνεσαι οποιοδήποτε πρόσωπο για την ποιότητα ή τα χαρακτηριστικά του, απλά δεν επικοινωνείς μαζί του. Το μόνο πράγμα που δεν μπορώ να δεχθώ είναι η προδοσία. Εάν έχετε βιώσει την προδοσία, είναι αδύνατο να απαλλαγείτε από τη γεύση της. Χάνεις την πίστη στον άνθρωπο.

8. Νιώθω άνετα να κάνω φιλανθρωπία. Συνειδητοποιείς ότι είναι ευκαιρία για να βοηθήσεις στην εξισορρόπηση του εσωτερικού κόσμου σου. Πιστεύω ότι και οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις θα δώσουν προσοχή στην φιλανθρωπία, έτσι θα είναι πιο επιτυχείς. Ο άνθρωπος, άλλωστε, είναι φτιαγμένος έτσι ώστε, δίνοντας κάτι – δεν έχει σημασία αν είναι ένα ρούβλι ή ένα εκατομμύριο – τότε δημιουργείται η επιθυμία να γεμίσεις το κενό και ο εγκέφαλος αρχίζει να παράγει νέες ιδέες.

9. Είμαι ευάλωτος όπως όλοι οι άλλοι. Αν δεν μπορεί να αλλάξω μία κατάσταση, προσπαθώ να την ξεπερνώ. Το μυστικό είναι να λες "βγάλε τα γυαλιά σου," για να μην φαίνεται ότι μπορεί να σου κάνει κακό. 

http://www.thestival.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger