E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

''Υποφέρω, έχω 500 οργασμούς καθημερινά. Η ζωή μου είναι μία κόλαση"

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013



Αυτή η 30χρονη υποφέρει από ένα σπάνιο σύνδρομο που τη φέρνει σε οργασμό ακόμα και όταν οδηγάει σε λακκούβες ή περνάει ''σαμαράκια'' στον δρόμο.

''Η ζωή μου είναι μία κόλαση'' εξομολογείται στη Sun η 30χρονη Zara Richardson.

''Μπορεί οι περισσότεροι να νομίζουν πως ζω μονίμως σε μία έκσταση, αλλά υποφέρω από ένα σπάνιο επίμονο σεξουαλικό σύνδρομο που ονομάζεται (PSAS)''.



''Δεν έχω τον έλεγχο της ζωής μου.Το πιο απλό πράγμα μπορεί να με φέρει σε οργασμό.Είτε όταν ανεβαίνω σκάλες, όταν δονείται στην τσέπη μου το τηλέφωνο, ακόμα και όταν με ακουμπήσει κάποιος με το καροτσάκι του μέσα στο σούπερ μάρκετ.''

Όπως εξηγεί καθημερινά ξυπνάει και κοιμάται με αυτό το πρόβλημα.



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger