E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Δάνεισε το πρόσωπό του ως επιφάνεια διαφήμισης πορνο-sites για να θρέψει την οικογένειά του [εικόνες]

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013



Σε μια εποχή που όλοι κλείνονται στον εαυτό τους και καθηλώνονται μπροστά από μια οθόνη περιορίζοντας τις κοινωνικές τους συναναστροφές σε ψυχαναγκαστικά «like», ο εθισμός στο διαδικτυακό πορνό είναι για πολλούς ένα ανομολόγητο μυστικό.

 Αυτό, βέβαια, απέχει πολύ από το να γεμίσεις το πρόσωπό σου με τατουάζ από διευθύνσεις ιστοσελίδων πορνογραφικού περιεχομένου. Εκτός κι αν ο λόγος είναι «ιερός». Οπως η σίτιση της οικογένειάς σου.

Ο Μπίλι Γκίμπι εδώ και 2-3 χρόνια έχει γίνει μια κινητή διαφημιστική πινακίδα πουλώντας χώρο από το σώμα του για να προμοτάρει, μέσω τατουάζ, ιστοσελίδες. Επειδή, όμως, η προσφορά του δεν βρήκε μεγάλη ανταπόκριση και η οικογένειά του κινδύνευε με έξωση, αφού ο ίδιος ήταν άνεργος, προχώρησε σε πιο... δραστικά μέτρα. Προσέφερε τόσο το όνομά του όσο και το πρόσωπό του ως διαφημιστικό χώρο. Ξαφνικά άρχισε να μην προλαβαίνει τους πελάτες που ήταν ενθουσιασμένοι από αυτή την... πρωτοποριακή μέθοδο μάρκετινγκ.

Αρχικά ο Γκίμπι μετονομάστηκε σε Hostgator dotcom έναντι 15.000 δολαρίων και στη συνέχεια γέμισε το πρόσωπό του με διευθύνσεις από sites πορνό. Κάθε ένα από τα συγκεκριμένα τατουάζ του απέφερε 4.000 δολάρια!

Με τα χρήματα αυτά κατάφερε να σώσει τη ζωή των πέντε παιδιών του και της γυναίκας του,αλλά ο ίδιος μετατράπηκε σε ένα αλλόκοτο και ολίγον απόκοσμο θέαμα για όποιον τον συναντά. Οπως τα διεθνή μέσα που σπεύδουν να καλύψουν την ιστορία του, βοηθώντας τον να τραβήξει την προσοχή κι άλλων εταιρειών. Ο Hostgator, μάλιστα, αυτή την εποχή είναι σε συζητήσεις για να πουλήσει και δεύτερη φορά το όνομά του. Αν οι επαφές του με την ιστοσελίδα Golden Palace ολοκληρωθούν θα λέγεται Goldenpalacedotcom Hostgatordotcom και θα μπει και στο βιβλίο Γκίνες ως ο άνθρωπος με το μεγαλύτερο ονοματεπώνυμο.

«Δεν κάνω τίποτα παράνομο», δήλωσε στο περιοδικό Vice και συνέχισε: «Δεν είχα κανέναν να μου δανείσει χρήματα, δεν έβρισκα δουλειά και επειδή δεν ήθελα να αφήσω την οικογένειά μου στο δρόμο, σκέφτηκα να θυσιάσω το πρόσωπό μου για να έχουν ένα μέρος να μένουν. Σίγουρα δεν ήταν ο πιο ευχάριστος τρόπος για να μαζέψω χρήματα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο. Τα παιδιά μου είναι ακόμα μικρά και με αποδέχονται γι αυτό που είμαι. Και η γυναίκα μου είναι εντάξει με την κίνησή μου, αλλά θα ήθελε να αφαιρέσω τα τατουάζ από το πρόσωπό μου. Για να το κάνω αυτό βέβαια, θα πρέπει να πουλήσω αρκετά τατουάζ στο σώμα μου, έτσι ώστε να... ρεφάρω και να πληρώσω την αφαίρεση των τατουάζ στο πρόσωπο».

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger