E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

O Τζιμπρίλ Σισέ φόρεσε ξανά φούστα και φωτογραφήθηκε!

Σάββατο 6 Απριλίου 2013


Το λανσάρισμα της νέας του προσωπικής κολεξιόν ρούχων ήταν η αφορμή για να επανέλθει στην ελληνική επικαιρότητα ο Τζιμπρίλ Σισέ, ο οποίος φωτογραφήθηκε φορώντας δερμάτινη φούστα.

Στη συνέντευξή του στο περιοδικό "Hello" μίλησε για την Ελλάδα, τον Παναθηναϊκό, τα παιδιά του και τις γυναίκες.

"Τα παιδιά μου είναι τα πάντα για μένα. Είμαι ένας απόλυτα φυσιολογικός μπαμπάς. Και έχουμε μια πολύ φυσιολογική σχέση μεταξύ μας. Τα παιδιά μου ζουν μαζί με τη μητέρα τους στην Αγγλία. Γεγονός που δυσκολεύει τα πράγματα. Όμως φροντίζουμε να είμαστε συνέχεια σε επαφή, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω skype".

"Έχω μια υπέροχη σχέση με τη μητέρα μου, στην οποία έχω τεράστια αδυναμία και δεν το κρύβω! Η κόρη μου από την άλλη, που μπαίνει τώρα σιγά-σιγά στην εφηβεία είναι η "μικρή μου πριγκίπισσα". Τα έχω καλά με τον εαυτό μου γιατί κατάλαβα΄αρκετά μικρός ότι για να είμαι καλά, χρειάζομαι τις γυναίκες στη ζωή μου. Χωρίς εκείνες, είμαι μισός άνθρωπος".

"Δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ όσα έζησα με τον Παναθηναϊκό τα δύο χρόνια που ήμουν στην ομάδα και την αγάπη που πήρα από τους φιλάθλους του".

http://www.iefimerida.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger