E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Εγώ τις γυναίκες τις παίζω στα δάχτυλα

Τρίτη 30 Απριλίου 2013


Η μικρή Αννούλα ενώ έκανε μάθημα στην τάξη ζητάει να πάει στην τουαλέτα. Εκεί παρατηρεί για πρώτη φορά αίματα στο πράμα της. Βάζει αμέσως τα κλάματα και τρέχει πίσω στην τάξη.

Την βλέπει η δασκάλα να κλαίει με λυγμούς τη ρωτάει τι είναι αυτό που έχει και η Αννούλα της εξηγεί την κατάσταση. Τότε η δασκάλα της λέει να μην στεναχωριέται και ότι αυτό που της συνέβη είναι φυσιολογικό και να πάει στη μαμά της να της εξηγήσει.
- Πάει λοιπόν η Αννούλα στο σπίτι κλαίγοντας και μόλις μπαίνει μέσα βλέπει τον αδερφό της τον Τοτό.
- Γιατί κλαις Αννούλα;
- Τοτέ που είναι η μαμά; πρέπει να της μιλήσω.
- Η μαμά έχει πάει για ψώνια πες μου εμένα τι θέλεις.
- Όχι πρέπει να μιλήσω στη μαμά. Είναι κάτι γυναικείο, εσύ δεν ξέρεις από αυτά.
- Εγώ δεν ξέρω; Μα τι λες εγώ ξέρω τα πάντα για της γυναίκες. Πες μου και θα δεις.
- Μα όχι Τοτέ σου λέω δεν ξέρεις εσύ από αυτά.
- Ρε σου λέω πες μου εγώ τις γυναίκες τις παίζω στα δάχτυλα.
- Καλά θα σου πω. Να κοίτα έχω γεμίσει αίματα εδώ πέρα (και του δείχνει το πράμα της).
Το βλέπει ο Τοτός και φεύγει αμέσως για το δωμάτιο των γονιών του όπου κοιμόταν ο πατέρας τους. Τον ξυπνάει και του λέει:
Μπαμπά, μπαμπά ξύπνα γρήγορα, της Αννούλας της κόψανε τ @ρχίδι@.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger