E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Σάκης Μπουλάς: "Το πρόβλημα της υγείας μου είναι πια πολύ σοβαρό, αλλά είμαι Ράμπο"

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013


Για την σοβαρή περιπέτεια της υγείας του μίλησε στη Real News ο δημοφιλής ηθοποιός, ο οποίος παραδέχτηκε ότι παρά την αισιοδοξία του, τα πράγματα είναι ιδιαιτέρως κρίσιμα.

Καθηλωτικός ήταν στη συνέντευξή του στην εφημερίδα Real News ο Σάκης Μπουλάς. Ο δημοφιλής ηθοποιός που αγαπήθηκε ιδιαίτερα στον ρόλο του στο 50-50, αντιμετωπίζει πολύ σημαντική πρόβλημα υγείας, που έγινε γνωστό ήδη από το 2005.
"Όταν είχα τη μεγάλη περιπέτεια με την υγεία μου, το 2005, δεν τρόμαξα, δεν φοβήθηκα καθόλου. Είχα την αίσθηση ότι θα πέσω και θα κοιμηθώ, θα ξεκουραστώ. Απλώς συνειδητοποίησα κάποια πράγματα και είδα τι έπρεπε να αλλάξω. Αν φτάσεις στο παραπέντε, αν δεις τα ραδίκια ανάποδα, επιστρατεύεις επιμονή και πειθαρχία", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σάκης Μπουλάς.
"Όταν είχα τη μεγάλη περιπέτεια με την υγεία μου, το 2005, δεν τρόμαξα, δεν φοβήθηκα καθόλου"

Για την πάλη με τον εαυτό και την ψυχολογία του, ο ηθοποιός τόνισε: "Πολλές φορές, όταν βρίσκω δύναμη, πειθαρχώ. Γίνομαι άλλος άνθρωπος. Έτσι ξεπέρασα και το πάθος μου με το ποτό, με πειθαρχία και επιμονή και τα κατάφερα μόνος μου. Είμαι, βέβαια, λίγο των άκρων. Ή του ύψους ή του βάθους. Ή όλα ή τίποτα".
Αναφερόμενος στη σημερινή κατάσταση της υγείας του, ο Σάκης Μπουλάς δείχνει να γνωρίζει απόλυτα την σοβαρότητα, αλλά δεν χάνει ίχνος από την δύναμή του.
"Ξεπέρασα το πάθος μου με το ποτό, με πειθαρχία και επιμονή και τα κατάφερα μόνος μου"

"Τώρα το πρόβλημα της υγείας μου είναι πολύ σοβαρό, αλλά για άλλη μια φορά είμαι αισιόδοξος. Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξο άτομο. Πρέπει να υπάρχει ελπίδα. Διαισθητικά το λέω. Είμαι δυνατός εγώ. Είμαι δεκαθλητής. Είμαι Ράμπο! Αυτό είναι κατάρα και ευχή ταυτόχρονα. Αλλά θα τα καταφέρω", δηλώνει με αισιοδοξία.

http://www.cosmo.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger