E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Σέξυ τραγουδίστρια: Ο κ*λος μου έχει δική του προσωπικότητα

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Δηλώνει περήφανη για τις πλούσιες καμπύλες της!



Eίναι μία από τις πιο σέξι τραγουδίστριες της pop και μέλος του μεγαλύτερου ίσως αυτή τη στιγμή, girl group, των Girl's Aloud. O λόγος για την Kimberley Walsh η οποία φωτογραφήθηκε και μίλησε στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Cosmopolitan.

Όπως ήταν αναμενόμενο, ρωτήθηκε για το sex appeal της αλλά και τα... διάσημα οπίσθιά της, τα οποία μαγνητίζουν, και δικαιολογημένα τα αντρικά βλέμματα. «Δυσκολεύομαι να αποκαλέσω τον εαυτό μου σέξι αλλά ξέρω ότι σώμα μου είναι πολύ πιο γυναικείο από αυτό των μοντέλων. Έχω συμβιβαστεί με την εικόνα μου και μου αρέσω όπως είμαι», είπε η τραγουδίστρια.

Και συνέχισε ακάθεκτη να μιλά για τις θανατηφόρες της καμπύλες: «Το να νιώθεις σέξι δεν έχει να κάνει με το να βάλεις ένα προκλητικό ρούχο, αλλά θα πρέπει να βγαίνει από μέσα σου. Εξάλλου, δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι τα οπίσθιά μου έχουν δική τους προσωπικότητα και όποια κακία και αν ακούγεται γι' αυτά, το μόνο που ξέρω είναι ότι το αγόρι μου λατρεύει να τα σκαμπιλίζει»!

Κι εμείς μαζί σου...




http://www.parapolitika.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger