E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Από τα 18 μου όλοι ασχολούνται με το στήθος μου» δηλώνει η Γιόχανσον [εικόνες]

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013




Απροσδόκητα ειλικρινής ήταν η Σκάρλετ Γιόχανσον στην συνέντευξη που συνόδευε την φωτογράφησή της για την βρετανική έκδοση του περιοδικού Elle.
«Νομίζω ότι κάθε γυναίκα που έχει καμπύλες και αποφασίζει να φορέσει μια τουαλέτα και να πάει σε μια εκδήλωση, αυτόματα γίνεται αντικείμενο του πόθου. Όπως συνέβη σε εμένα όταν ήμουν 18 ετών. Ήμουν πολύ μικρή. Και πάντοτε είχα καμπύλες. Όπως όλες οι γυναίκες στην οικογένειά μου. Οπότε, με το που φόρεσα μια εφαρμοστή τουαλέτα, όλοι ανακάλυψαν ότι είχα στήθος και άρχισαν να με αποκαλούν σεξόβομβα. Κυριολεκτικά από την μια στιγμή στην άλλη άρχισαν να κυκλοφορούν πρωτοσέλιδα τύπου 'Η νέα Μέριλιν'». Αυτό δήλωσε η πλέον ακριβοπληρωμένη ηθοποιός στον πλανήτη στο περιοδικό Elle.
Προσθέτοντας, σχετικά με το αν σκοπεύει να παντρευτεί ξανά σύντομα «Δεν με αφορά το θέμα. Δεν πρόκειται να κάνω παιδιά σύντομα, είμαι σε μια καλή σχέση και δουλεύω σταθερά. Ο γάμος δεν είναι στα σχέδιά μου. Αν και μου άρεσε η αίσθηση του να είμαι παντρεμένη».

http://www.iefimerida.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger