E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Διαβάτη: Δεν πιστεύω λέξη απ’όσα ειπώθηκαν για τον θάνατο του Σεργιανόπουλου!

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013


«Ως μεγαλύτερη, του έλεγα «γιατί βρε Νίκο μου, είσαι συνέχεια έτσι μελαγχολικός και στενοχωρημένος; Αφού τα έχεις όλα! Πρωταγωνιστής είσαι, λεφτά βγάζεις, όλοι σ αγαπάμε! Τι σου λείπει; Ποιο είναι το πρόβλημά σου;». Αλλά το πρόβλημά του ήταν βαθύτερο, δεν ανοιγόταν. Τι να πεις… Μερικά πράγματα είναι μοιραία. Πάντα τον σκέφτομαι με αγάπη». Αυτή ήταν η απάντηση της Χρυσούλας Διαβάτη σε ερώτηση σχετική με τον Νίκο Σεργιανόπουλο. Η εξαιρετική ηθοποιός αναφέρθηκε στον πρόωρα χαμένο ηθοποιό, με τον οποίον είχε συνεργαστεί στο σίριαλ «Δύο ξένοι».
«Θυμάμαι ότι ήταν ένας πολύ ήρεμος άνθρωπος, πάντα μελαγχολικός, που δεν ενοχλούσε ποτέ κανέναν και δεν ήταν καθόλου κακοήθης. Ήταν πολύ σοβαρός, ευγενέστατος και άψογος επαγγελματίας. Αυτά θυμάμαι! Και δεν του άξιζε αυτό που έπαθε. Προσωπικά, δεν πιστεύω ούτε λέξη από όσα προβλήθηκαν, για τους λόγους του θανάτου του…Όχι. Αυτά ήταν αισχρά πράγματα. Δεν τα πιστεύω, άλλοι ήταν οι λόγοι…Ήταν η μοίρα του; Πες το όπως θες. Ο χώρος μας είναι μία ζούγκλα, ξέρεις. Γι΄ αυτό κι εγώ ό,τι έκανα, το έκανα μόνη μου, πετραδάκι-πετραδάκι και σιγά-σιγά. Προκειμένου να επιβιώσει ένας νέος, μπορεί να πάθει μεγάλη ζημιά. Ο Νίκος είχε πολλές φιλοδοξίες. Ήταν πολύ φιλόδοξος. Βιάστηκε να γίνει γρήγορα πρωταγωνιστής. Κι έγινε πολύ γρήγορα. Αυτό δεν του έκανε καλό», υποστήριξε η Χρυσούλα Διαβάτη στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Down Town Κύπρου.
Απάντησε και για τον γάμο της με τον Νικήτα Τσακίρογλου, που αντέχει για πάνω από 50 χρόνια: «Με τον άντρα μου, το Νικήτα (σ.σ Τσακίρογλου), είμαστε πάνω από 50 χρόνια μαζί. Μισό αιώνα! Αυτό εξαρτάται από μας!
Σήμερα οι γυναίκες θέλουν να τα κάνουν όλα: Να μαγειρεύουν, να ασχολούνται με τα παιδιά, θέλουν τη ζωή τους, τα θέλουν όλα μαζί. Όλες θα το θέλαμε αυτό, αλλά δεν γίνεται.Τα αγόρια, πάλι, φοβούνται με αυτές τις γυναίκες που όλο σκέφτονται το μαλλί, το νύχι, το βρακί…Όλα παίζουν ρόλο! Κοίτα, παιδί μου, η γυναίκα κρατάει το σπίτι και ο άντρας πρέπει να σέβεται τη γυναίκα. Έτσι κράτησα εγώ το σπίτι μου. Γιατί, δεν γνώρισα εγώ πειρασμούς ή ο άντρας μου; Αυτός δεν ξέρω αν ενέδωσε ποτέ, αλλά εγώ όχι! Υπήρχε αξιοπρέπεια. Και ήμασταν από τον ίδιο χώρο… Ούτε ανταγωνισμοί υπήρξαν ποτέ, ούτε άλλα πρόσωπα. Ποτέ δεν διακινδυνεύσαμε να θίξουμε αυτό το άγιο πράγμα που ονομάζεται «εστία». Αυτό που ονομάζεται «σπίτι». Τώρα, όλοι χωρίζουν με το παραμικρό. Επειδή στραβοκοιμήθηκαν ή στραβο…κατάλαβες!
Η μάνα μπορεί να τσακωθεί με το παιδί της, αλλά ποτέ δεν θα το διώξει, δεν θα το απαρνηθεί, γιατί είναι κομμάτι της. Είναι οικογένεια. Γιατί, τότε, να διώξεις, τον άντρα σου; Είναι κάτι λιγότερο; Δεν είστε οικογένεια; Χρειάζεται υπομονή και σοβαρότης-κυρίως από τις γυναίκες! Εμείς είναι που το χάσαμε…Εδώ, καλέ, πάω το πρωί στο μανάβη μου να ψωνίσω και ακούω γυναίκες της ηλικίας μου να λένε «ποιος είναι ο μαϊντανός;». «Τι λες μωρή;», της λέω! «Εσύ πώς άνοιξες σπίτι; Τι μαγείρεψες; Τι σκατά κάνεις μέσα στο σπίτι σου μία ζωή;»-τις βρίζω κανονικά! Μαγειρεύουν τα κατεψυγμένα και τα μεταλλαγμένα…Ωραίες μάνες! Ωραίες γυναίκες!

http://www.koolnews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger