E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Πασίγνωστη και sexy τραγουδίστρια αποκαλύπτει: «Οι γονείς μου με φωνάζουν μαϊμού και ο σύντροφός μου Βάγγο»

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

«Όταν ήμουν μικρή οι γονείς μου και οι φίλοι με φώναζαν "μαϊμού" κι έτσι κι εγώ αποφάσισαν να δω αυτό το όνομα στο σκυλί μου», 

αποκάλυψε η Ελένη Φουρέιρα. Η τραγουδίστρια η οποία ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Μες στην καλή Χαρά» πήγε μαζί με το αγαπημένο της σκυλί, ένα πανέμορφο σαρπέι που το φωνάζει μαϊμού. Μετά από αυτή την αποκάλυψη η Ελένη Φουρέιρα είπε πως ακούει και σε ακόμα ένα άτομο... το «Βάγγος». Έτσι τη φωνάζει ο σύντροφός της! Τώρα για το πώς προέκυψε αυτό το υποκοριστικό; Όπως ανέφερε η τραγουδίστρια οφειλόταν στο κρυφό της σχέσης τους γιατί ο σύντροφός της δεν ήθελε να δίνει στόχο και να τη λέει με το όνομά της και πλέον της έχει μείνει. Πόσο ερωτευμένη είναι η Ελένη Φουρέιρα και τι όνειρα κάνει για το μέλλον;


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger