E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Πρωτοφανής λογομαχία Γιώργου Λιάγκα - Σάσας Σταμάτη για τους gay παρουσιαστές! (βίντεο)

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012


Σε πρωτοφανή λογομαχία μεταξύ του Γιώργου Λιάγκα και της Σάσας Σταμάτη εξελίχθηκε σήμερα η κουβέντα στο Πρωινό mou. Με αφορμή μια φράση που είπε ο παρουσιαστής και την αντίδραση της δημοσιογράφου, ακολούθησε ένας μεταξύ τους διάλογος που δεν είχαμε ξαναδεί!


Γιώργος: Έχει αρχίσει και μου αρέσει η μαγειρική.
Σάσα: Και η μόδα είναι καλή.
Γ: Αν αρχίσει τώρα να με ενδιαφέρει και η γυναικεία μόδα... Ο Άκης δεν είναι... δεν έχει πει κανείς τίποτα για τον Άκη.
Σ: Τι να πει δηλαδή; Που κολλάει ο Άκης τώρα;
Γ: Πολλοί μόδιστροι είναι gay. Δεν είναι κακό.
Σ: Και παρουσιαστές είναι gay, τι σημαίνει αυτό; Το λες σαν να είναι αρρώστια ρε συ Γιώργο!
Γ: Σε μένα μη βάζεις λόγια στο στόμα! Εγώ που έχω δώσει μάχες και έχω κάνει δηλώσεις ακόμα και για το παιδί μου. Δεν θα τα λες σε μένα αυτά Σταμάτη!
Σ: Συγνώμη που σε έθιξα ρε Γιώργο, τόσο πολύ! Μην αγχώνεσαι...
Γ: Δεν θα παίρνεις τέτοιο ύφος!


Δείτε το βίντεο:


http://www.tuned.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger