E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ο Κώστας Βουτσάς ομολογεί: «Δεν έχω μία»

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012


Την... εξομολόγηση ότι δεν αγάπησε ποτέ τα χρήματα και για αυτό δεν έχει περιουσία στο όνομά του έκανε ο διάσημος ηθοποιός Κώστας Βουτσάς.
«Τώρα δεν έχω μια! Ότι περιουσία είχα την άφησα στις γυναίκες μου και τώρα ταλαιπωρούνται εκείνες με τα χαράτσια! Εγώ νοικιάζω ένα ρετιρέ με 700 ευρώ το μήνα και δεν έχω τίποτα. Ποτέ δεν αγάπησα τα χρήματα, ειλικρινά μου έρχονταν πάντα αλλά ποτέ δεν ήμουν φιλοχρήματος» δήλωσε στο περιοδικό Λοιπόν ο δημοφιλής ηθοποιός.
Για τα έσοδά του από τις ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου σημείωσε πως «ο βασικός μισθός στο θέατρο ήταν 1.400 δρχ το μήνα κι εγώ έπαιρνα μεροκάματο 6.000! Και αυτό χάρη στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Εκείνη έπαιρνε 9.000, κι εγώ, ο Παπαμιχαήλ, η Καρέζη και 5-6 ηθοποιοί ακόμη παίρναμε τέτοια ποσά».
Παράλληλα, στη συνέντευξη αναφέρθηκε και στις... οικονομικές συμβουλές που έλαβε κατά καιρούς, οι οποίες του φάνηκαν εντέλει χρήσιμες. «Και ευτυχώς είχα την δεύτερη γυναίκα μου την Θεανώ, η οποία ήταν πολύ λογική, είχε σπουδάσει και οικονομικά και μου έλεγε: ''Κωστή να πάρουμε ένα διαμέρισμα στο Καβούρι;''. ''Πάρ' το'' της έλεγα εγώ, κι εκείνη το αγόραζε στο όνομά μου, όχι στο δικό της. Μετά στο Κολωνάκι, στον Λυκαβηττό, έτσι έκανα περιουσία. Δεν έχω κανένα παράπονο» σημείωσε.



http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger