E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

"Έχασα πέντε παιδιά. Δεν έγινα ποτέ μάνα. Αυτή είναι η τιμωρία μου!" [φωτο]

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012



Με ποιον πασίγνωστο καλλιτέχνη έζησε αυτές τις δοκιμασίες....

Η Μαρία Ιωαννίδου σε μια εξομολόγηση ψυχής στην εφημερίδα News και στον δημοσιογράφο Νεκτάριο-Γεώργιο Κωνσταντινίδη μίλησε για τη ζωή της με τον Βαγγέλη Σειληνό, τον γάμο της και τους λόγους που δεν κατάφερε να γίνει μητέρα.

"Τον ερωτεύτηκα, έκλαψα, σπάραξα, ήταν ο παιδικός μου έρωτας ο Σειληνός. Ο Φρέντυ ήταν ο έρωτας της ζωής μου. Στον Σειληνό χρωστάω πράγματα, δέσαμε ως χορευτικό ζευγάρι, έκλαψα πάρα πολύ για αυτόν και για τα παιδιά που έχασα μαζί του... Παντρευτήκαμε, έγινε λιγάκι δυναστικά όλο αυτό γιατί εγώ δεν ήθελα να παντρευτώ τόσο μικρή, δεκαεπτά χρονών, δεν έγινα ποτέ μητέρα, έγιναν τέσερις διακοπές της κύησης και μια αποβολή, το σύνολο πέντε. Ήταν μια ταραχώδης περίοδος της ζωής μου. Πιστεύω ότι εκτός από τον Σειληνό, έφταιγα κι εγώ που δεν καθόμουν στο κρεβάτι να κάνω το παιδί μου. Γιατί ήθελα να μη χάσω ούτε μια σεζόν στο θέατρο".


[fthis]

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger