E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Ελιζαμπετα Καναλις παιζει με το μαστιγιο (σεξι φωτος)

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012





Η πρώην του Τζορτς Κλούνεϊ μας έδειξε μια πλευρά ή καλύτερα πολλές πλευρές του εαυτού της που αγνοούσαμε.
Η σέξι Ελιζαμπέτα φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του ιταλικού Max, φορώντας μόνο τα απαραίτητα, όπως δερμάτινα και καυτές δαντέλες σε ένα S&M σκηνικό.


Στο πολυσέλιδο αφιέρωμα υπάρχει και συνέντευξη της σέξι star που μιλάνε για σεξ για άντρες και φυσικά για τον Κλούνεϊ, εξ’ αιτίας του οποίου την έμαθε όλος ο κόσμος.


Τι κάνει η Ελιζαμπέτα όταν τσακώνετε με τους συντρόφους της; «Όταν ζηλεύω γίνομαι επιθετική» εξηγεί. «Μαινάδα. Θυμώνω πολύ, εξοργίζομαι και τα μαζεύω να φύγω.Οι ιστορίες μου μοιάζουν πολύ η μία με την άλλη. Βαλίτσες, σκυλιά στο πίσω κάθισμα, πόρτες να κοπανάνε και να εξαφανίζομαι».


Τι ζητάνε οι θαυμαστές της; «Κοντινές φωτογραφίες των ποδιών μου» λέει με νάζι και τέλος εξηγεί αν επωφελήθηκε ή όχι από την σχέση της με τον Κλούνεϊ


Δεν είναι κάτι που ισχύει ακριβώς, οπότε δεν ασχολούμαι. Τα μέσα αρχικά θέλησαν να γνωρίσουν τη νεαρή σύντροφο του γνωστού ηθοποιού και επωφελήθηκαν από το όνομά μου- όσο μικρό και να ήταν. Τώρα το αν έγινα όνομα χάρη στον George υποθέτω πως είναι φανερό ότι δεν ισχύει. Εκείνος με πολιόρκησε. Εγώ μια χαρά περνούσα και ως σερβιτόρα. Αν επέλεξα να πω ναι σε προτάσεις που μου έγιναν, δεν έχει να κάνει με τον πρώην μου. Εξάλλου αν δεν ήμουν καλή δεν θα ήμουν ακόμη στο προσκήνιο.»
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger